Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Kom op dudes.
Beetje jammer dat ik als enige boven de 200 puntjes zit.
Waar blijven jullie nou, No_label en bepaalde_iemanden?

Blistimo: bedankt voor deze heerlijke vroege stats
You're tha man.
Waar blijven jullie nou, No_label en bepaalde_iemanden?
Blistimo: bedankt voor deze heerlijke vroege stats
You're tha man.
[ Voor 23% gewijzigd door DPCKippie op 05-02-2003 07:02 ]
Geen zichtbare teamhoppers, maar wel een hele hoge score van UDGermany@TSC 
Team_TNT is over een paar dagen het haasje. Maar als je naar de nicks van hun users kijkt, begrijp je ook waarom...
Team_TNT is over een paar dagen het haasje. Maar als je naar de nicks van hun users kijkt, begrijp je ook waarom...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Ik zal eens kijken of ik over de 200 per dag kan komen... De nieuwe client is sneller en gebruikt minder geheugenDPCKippie schreef op 05 February 2003 @ 06:59:
wow Thumbs up voor Sengent 
client vreet hier nog maar half zoveel geheugen als voor de update
// bij mij opent ie ook geen vage rundll dingen meer
dus nu ineens 150 MB geheugen minder in gebruik 
// bij nader nadenken zijn we nu dus gewoon terug naar het geheugengebruik van oktober
client vreet hier nog maar half zoveel geheugen als voor de update
// bij mij opent ie ook geen vage rundll dingen meer
// bij nader nadenken zijn we nu dus gewoon terug naar het geheugengebruik van oktober
[ Voor 54% gewijzigd door YakuzA op 05-02-2003 11:21 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
tja als chello de god gruwelijke tijd nodg heeft om hun dhcp server weer in orde te krijgen houd het voor mij ook opDPCKippie schreef op 05 February 2003 @ 06:59:
Kom op dudes.
Beetje jammer dat ik als enige boven de 200 puntjes zit.....

but i'll be back
Het is DPCH hoorVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 12:21:
[...]
tja als chello de god gruwelijke tijd nodg heeft om hun dhcp server weer in orde te krijgen houd het voor mij ook op

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Alleen is er wel een grote gebruiker bij gekomen:Mobster schreef op 05 February 2003 @ 09:40:
Geen zichtbare teamhoppers, maar wel een hele hoge score van UDGermany@TSC
Heiko_Rico (+ 63,864 cands)
*beetje jaloers op Heiko_Rico is
Hoe krijgt die gast dat voor mekaar?
Gaat snoei en snoeihard in zn 1'tje.
Hoe krijgt die gast dat voor mekaar?
Gaat snoei en snoeihard in zn 1'tje.
wheeeeeej, ik heb 100% van NC gedaan vandaag

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
woei
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ga je nu net als Yakkie proberen om een week #1 van NC te blijven????
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Pagina: 1