Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 28168
Feli!
Is die al uit dan? Zou toch vandaag komen?Anoniem: 2551 schreef op 05 February 2003 @ 09:00:
Gaat lekker zo
De nieuwe client lijkt overigens ook sneller te zijn!
Anoniem: 29349
Had hem gisteren al
Moet je eens wat vaker op het d2ol forum kijken
Mijn werk-pc is nu ook bij. Gemiddelde verbruik op de nieuwe client volgens mijn thuis-pc = +- 40 Mb (ipv 100). Dus dit is wel relax.
Werk-pc heeft een superminitussenflusf gedaan van 22 cands
De rest heb ik kunnen redden (client reageerde wat langzaam met offline gaan
) Wel 1 voordeel 142 cands in queue
dus we sparen hier vrolijk door (ergens in maart ofzo flush ik wel een keer
)
Moet je eens wat vaker op het d2ol forum kijken
Mijn werk-pc is nu ook bij. Gemiddelde verbruik op de nieuwe client volgens mijn thuis-pc = +- 40 Mb (ipv 100). Dus dit is wel relax.
Werk-pc heeft een superminitussenflusf gedaan van 22 cands

Khebbum gister geupdate... oftie sneller is weet ik niet, maar hij is iig veel kleiner!!!
edit:
nogmaals...
zit hier gruwelijk te slapen....
edit moest gaan over RC5, dat we daar niet meer 7e zijn....
nogmaals...
zit hier gruwelijk te slapen....
edit moest gaan over RC5, dat we daar niet meer 7e zijn....
[ Voor 63% gewijzigd door KermieCow op 05-02-2003 09:15 ]
Op dit moment precies 29 Mb gemiddeld op mijn werkpc (was 105).
Hoe bedoel je kleiner? Dir's size project (want dat liep ook uit de klauwen
) of file size dockwin.exe ?
Hoe bedoel je kleiner? Dir's size project (want dat liep ook uit de klauwen

Kleiner, als in minder geheugen in gebruik.
Ze gebruiken allebei veel minder geheugen...
Ze gebruiken allebei veel minder geheugen...
Bij mij 54mb geheugen, maar was eerst bijna 100mb dus er is inderdaad een duidelijk verschil.
Anoniem: 2551
Sommige mensen hebben ook andere dingen te doenAnoniem: 29349 schreef op 05 February 2003 @ 09:48:
De Linux client is er nog niet
Lees nou het d2ol fora eens door
Hier dus
Ik volg overigens het probleem niet helemaal, omdat het java is...
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 2551 op 05-02-2003 09:52 ]
Waar is Geintje? Dan kunnen we hem het goede nieuws ook vertellen!! 
Iedereen gaat natuurlijk aan iedereen vertellen dat de nieuwe client veel beter is hè?!
Trouwens... we moeten echt meer doen want we staan nu 3e daily!! DAT KAN NIET!!!
Iedereen gaat natuurlijk aan iedereen vertellen dat de nieuwe client veel beter is hè?!
Trouwens... we moeten echt meer doen want we staan nu 3e daily!! DAT KAN NIET!!!
Anoniem: 52135
ja ja ja draait allemaal soepeltjes alleen jammer dat ik me daily flush niet omhoog zie gaan
Een mf voor CC?
Komt er nog meer?
code:
1
2
3
4
5
| 1 489 DPC_Crazy_Cows 65672 3 2 163 DPC_Slash3 8130 15 3 134 DPC_GHRS 24632 6 4 118 DPC_Team_Switch 36794 4 5 100 DPC_ClanEXC 8737 13 |
Komt er nog meer?
[ Voor 8% gewijzigd door My op 05-02-2003 11:07 ]
Mooi werk dat het geheugen gebruik van de client omlaag is gebracht. Het liep ook wel uit de klauwen ook natuurlijk.
Misschien dat sommige mensen dan RC5 weer kunnen verlaten voor dat veel nuttigere en spannendere project
Misschien dat sommige mensen dan RC5 weer kunnen verlaten voor dat veel nuttigere en spannendere project
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik ben blij dat er meer mensen zoals ik denkenMobster schreef op 05 februari 2003 @ 11:23:
Zeker, nog minstens 10 vandaagMy schreef op 05 februari 2003 @ 11:07:
Een mf voor CC?
code:
1 2 3 4 5 1 489 DPC_Crazy_Cows 65672 3 2 163 DPC_Slash3 8130 15 3 134 DPC_GHRS 24632 6 4 118 DPC_Team_Switch 36794 4 5 100 DPC_ClanEXC 8737 13
Komt er nog meer?![]()
Maar dit was gewoon een Silk_dude_is_lui_geweest_en_had_vorige_week_al_een node_toe_moeten_voegen_flush
Pas komt bij ons het D2OL front versterken, welkom
Ik mag niet meer posten in de RC5 DPCH's dus doe ik het maar hierMarkB schreef op 05 February 2003 @ 12:50:
[...]
Tja alleen loop jij er niet zo mee te koop als Mobster
RC5 suckzzzz
Mobster schreef op 05 February 2003 @ 13:02:
[...]
Ik mag niet meer posten in de RC5 DPCH's dus doe ik het maar hier
RC5 suckzzzz![]()
Ik zal Dsmarty of Dutchman even waarschuwen dit kan dus echt nietTevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread over project A reclame gaat maken voor project B, of project A zonder argumentatie gaat bekritiseren.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
LOL @ MarkBMarkB schreef op 05 February 2003 @ 13:18:
Quote:
Tevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread over project A reclame gaat maken voor project B, of project A zonder argumentatie gaat bekritiseren.
Ik zal Dsmarty of Dutchman even waarschuwen dit kan dus echt niet
psst: Mobster: geef ff een goed argument dan mag het wel
[ Voor 3% gewijzigd door My op 05-02-2003 13:25 ]
Anoniem: 26550
RC5 sucks want die gebruikt veels te weinig geheugen... Mijn PC doet helemaal niks anders met al dat dure geheugen 
Offe..
Offe..
Tevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread over project A reclame gaat maken voor project B, of project A zonder argumentatie gaat bekritiseren.
Da's allemaal leuk en aardig, maar in die quote staat dat ik in een hitparade van Project A, datzelfde Project A niet zonder argumentatie mag bekritiseren.MarkB schreef op 05 februari 2003 @ 13:18:
Ik zal Dsmarty of Dutchman even waarschuwen dit kan dus echt niet
En dat doe ik ook niet. Ik doe het in een hitparade van Project B.
Correct me if I'm wrong
Mobster schreef op 05 February 2003 @ 14:08:
[...]
[...]
Da's allemaal leuk en aardig, maar in die quote staat dat ik in een hitparade van Project A, datzelfde Project A niet zonder argumentatie mag bekritiseren.
En dat doe ik ook niet. Ik doe het in een hitparade van Project B.
Correct me if I'm wrong
Tevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread over project A reclame gaat maken voor project B.
pff moet ik nog nederlandse les gaan geven ook nogTevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread project A zonder argumentatie gaat bekritiseren.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Dat staat er dus niet hè....
Een beetje de FAQ uit zijn verband halen
Laten niet zo offtopic gaan lullen...
Ennuh, Mobster.. lees het nog maar een paar keertjes, het staat er echt wel...
[Ontopic again]
In de tussenstanden van Pjabber zien we dat Crazy Cows een mooie flush hebben gedaan!! Mooi werk zeg ik! En nu mogen de andere teams niet verslappen want we moeten morgen weer keihard op #1 staan!!
Ennuh, Mobster.. lees het nog maar een paar keertjes, het staat er echt wel...
[Ontopic again]
In de tussenstanden van Pjabber zien we dat Crazy Cows een mooie flush hebben gedaan!! Mooi werk zeg ik! En nu mogen de andere teams niet verslappen want we moeten morgen weer keihard op #1 staan!!
Je hebt gelijk over dat offtopic geneuzel dus dit is mijn laatste.
Dit

* Mobster is bang dat dat hem niet gaat lukken.
Go Crazy Cows
Dit
is niet gelijk aan ditTevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread over project A reclame gaat maken voor project B, of project A zonder argumentatie gaat bekritiseren.
Maar goed. Ik zal nooit meer iets over RC5 zeggen ooit.Tevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread over project A reclame gaat maken voor project B.
Tevens is het niet de bedoeling dat jij in een thread project A zonder argumentatie gaat bekritiseren.

* Mobster is bang dat dat hem niet gaat lukken.
Go Crazy Cows
daar is weer over te praten ..
* geintje is vanaf 17:10 aan het testen
watch the stats
17:30> 4 points plek 133 daily
[ Voor 77% gewijzigd door geintje op 05-02-2003 17:42 ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Welkom back!! 
Dat de nieuwe client je maar goed mag bevallen en dat je weer een groot deel van LMM op D²OL kan krijgen
Dat de nieuwe client je maar goed mag bevallen en dat je weer een groot deel van LMM op D²OL kan krijgen
tnx for welkcomMy schreef op 05 February 2003 @ 18:25:
Welkom back!!
Dat de nieuwe client je maar goed mag bevallen en dat je weer een groot deel van LMM op D²OL kan krijgen![]()
maar net als in begin tijd : ik alleen.. rest van LMM blijft (denk ik) RC5-72 doen..
niet getreurd. 'k hoop 300 daily wel te halen

Bedoel je niet RC5? WB iiggeintje schreef op 05 februari 2003 @ 18:51:
[...]
tnx for welkcom
maar net als in begin tijd : ik alleen.. rest van LMM blijft (denk ik) D2OL doen..
niet getreurd. 'k hoop 300 daily wel te halen
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
De policy is duidelijk, als mensen elkaar op een forum niet fatsoenlijk en volgens de regels kunnen bejegenen, dan wordt het blijkbaar tijd voor wat OW's.
Nogmaals: Iedereen is vrij in zijn/haar projectkeuze, reclame of andere uitingen van het overhalen van mensen naar andere projecten is NIET toegestaan.
Nogmaals: Iedereen is vrij in zijn/haar projectkeuze, reclame of andere uitingen van het overhalen van mensen naar andere projecten is NIET toegestaan.
Anoniem: 21125
Ik wil me eigenlijk niet met deze discussie bemoeien, maar kan het helaas niet laten.
Het zinnetje uit de faq dat hier boven wordt aangehaald kan op meerdere manieren opgevat worden. Het is niet netjes om RC5 hier te bekritiseren, maar ik haal niet uit de faq dat het (hier) niet zou mogen...
We mogen mensen niet proberen over te halen om van RC5 naar D2OL te komen. Maar we zitten hier in het D2OL topic. Dus ik neem aan dat de mensen die deze berichten lezen al D2OL doen, of er sterk in geintresseerd zijn.
nofi
Het zinnetje uit de faq dat hier boven wordt aangehaald kan op meerdere manieren opgevat worden. Het is niet netjes om RC5 hier te bekritiseren, maar ik haal niet uit de faq dat het (hier) niet zou mogen...
We mogen mensen niet proberen over te halen om van RC5 naar D2OL te komen. Maar we zitten hier in het D2OL topic. Dus ik neem aan dat de mensen die deze berichten lezen al D2OL doen, of er sterk in geintresseerd zijn.
nofi
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 21125 op 05-02-2003 20:20 ]
Pjabber
en anderen: daar is deze draad niet voor bedoeld.
Dit topic gaat over d2ol hitparade van 4.2
Mocht er onduidelijkheid zijn over de Faq: graag via LA of mail
Dit topic gaat over d2ol hitparade van 4.2
Mocht er onduidelijkheid zijn over de Faq: graag via LA of mail
Anoniem: 21125
Eerst krijgen we commentaar omdat we rc5 bekriteseren en worden we op een faq gewezen waar dat niet verboden wordt (naar mijn mening) en als je daar wat over zegt, krijg je te horen dat je het eigenlijk helemaal niet over iets anders mag hebben dan het onderwerp van het topic 
Maar goed, ik gaat wel weer naar mijn eigen forum, heb de boodschap al begrepen
Maar goed, ik gaat wel weer naar mijn eigen forum, heb de boodschap al begrepen
Oh maar rc5 bekritiseer je in de rc5 draad 
Komt allemaal door die nieuwe client. Die is veels te goed zodat we niet kunnen klagen over d2ol

Komt allemaal door die nieuwe client. Die is veels te goed zodat we niet kunnen klagen over d2ol
Goeie insteekAnoniem: 29349 schreef op 05 February 2003 @ 20:45:
Oh maar rc5 bekritiseer je in de rc5 draad
Zullen we dat ook even in het RC5-topic zeggen?
TAGeoffs > who knows
it can be fun..if client holds on.
already 2 clients without candidates
it can be fun..if client holds on.
already 2 clients without candidates
[ Voor 29% gewijzigd door geintje op 05-02-2003 22:08 ]
Ok mijne is ook geupdate, en check deze candidate es 

En dat op een P4 1870! WH00T!!!

Ok wel 768 mb rdram, misschien helpt dat, maar dit is ECHT een verbetering!

En dat op een P4 1870! WH00T!!!
Ok wel 768 mb rdram, misschien helpt dat, maar dit is ECHT een verbetering!
Zoals ooit beloofd: P4 1700 aan het werk gezet. Alleen niet 'erbij' maar 'in plaats van', die andere machine staat weer braaf rc5 te doen.
P4 nu nog 16/7, als ie af is (gaat wel ff duren) verhuist ie en gaat ie 24/7 d2ol doen.
P4 nu nog 16/7, als ie af is (gaat wel ff duren) verhuist ie en gaat ie 24/7 d2ol doen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Tof! BTW P4 1700 kun je met fabriekskoeler gewoon overklokken naar 1870, heb ik ook gedaan, kan gewoon in je biosPinball schreef op 05 February 2003 @ 22:26:
Zoals ooit beloofd: P4 1700 aan het werk gezet. Alleen niet 'erbij' maar 'in plaats van', die andere machine staat weer braaf rc5 te doen.
balen.. heb geen fabriekskoeler
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Dan kan het nog wel, gewoon proberen en ff kijken of de temperatuur veel stijgt, maar dat valt meestal wel mee
i was kidding, d'r zit een zalman op :-)Anoniem: 28168 schreef op 05 February 2003 @ 22:48:
Dan kan het nog wel, gewoon proberen en ff kijken of de temperatuur veel stijgt, maar dat valt meestal wel mee
Maar ik heb sinds het 386/486 tijdperk nix meer overklokt, en dat blijft voorlopig zo. Ook omdat dat kreng niet van mij is, maar van m'n baas.
Zit wat inPinball schreef op 05 February 2003 @ 22:56:
[...]
i was kidding, d'r zit een zalman op :-)
Maar ik heb sinds het 386/486 tijdperk nix meer overklokt, en dat blijft voorlopig zo. Ook omdat dat kreng niet van mij is, maar van m'n baas.
Voor mij was het ook eng, eerste overklok, brrrrrrr...
Maar eigenlijk stelt het nix voor, als het werkt dan is 't mooi, werkt het niet dan zet je 't terug en klaar alweer
Pagina: 1