Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] plexicase

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 14:43
Na het ontiegelijk uitstellen van het posten van deze mod leek het me aardig vriend en vijand te verrassen door toch maar weer eens wat te posten. Geen snelheidsmonster of extreme oc-toestanden maar dit keer een pc die zich niet schaamt (alles is te zien). Misschien niet de meest vette plexi mod maar wel pret om te maken.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/e.j.a.krooman/tplexmod.jpg
en hier staan nog wat grotere pics

Verwijderd

Het is leuk dat je nu je hele pc in actie kan zien.
Voor de rest stelt het niet echt veel voor imho.
Wel leuk gedaan.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Ik vind het altijd zo jammer van die plexi cases dat het altijd zo'n puinhoop is binnen in. Probeer daar nog eens iets op te verzinnen.

Verder: Leuke mod :)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Leuk en netjes, dat lcd scherm ook :)

Alleen wat -Dissection- ook zegt, bij plexicases kan je idd ook de minder mooie dingen zien zoals de voeding en hdd :)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:46

sapphire

Die-hard pruts0r

wwwoooeeeiii, draadjes :P
mooie mod, maar misschien kun je ook nog de fans vervangen door doorzichtige fans met ledjes erin, geeft een mooi effect :)

Gabriël AM5

Verwijderd

erm.. sorry, ik wil niet de wannabe-mod uithangen, maar m-m heeft je al gezegd dat je topic (die dus nou gewoon voor een 2e keer word aangemaakt) niet aan de policy voldoet..

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Ronald: m-m had WEL gezegd dat hij het nog eens mocht proberen... Nou hier staat ie dan, mét tag :P

[ Voor 71% gewijzigd door Corn op 05-02-2003 11:08 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Qua topictitel is t al een stuk beter, maar je houd je nog steeds niet aan Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

Graag minstens 3 foto's... Een klein fototje en een linkje naar je site is not done :)

[ Voor 16% gewijzigd door m-m op 05-02-2003 11:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.