heel raar, ik heb hier een palm V die als hij de "date book" wil hotsyncen vast komt te zitten. Als ik bij setup datebook uitschakel, zodat hij deze niet wil hotsyncen dan gaat alles goed. Hoe zou dit kunnen komen? Een corrupte datebook? Hij is wel behoorlijk groot, maar hij heeft al uren op "sending datebook" gestaan en daar blijft hij hangen. Cancelen lukt niet, hotsync moet je dan killen op je pc, en de palm V uit de serial cradle halen, zodat ie de connectie verbreekt. Iemand tips? (ik ben nieuw met palmpjes dus als ik wat info achterwege gelaten heb excuus)
Waarmee sync je je datebook??? Palm desktop software / outlook / exchange
Wat gebeurt er als je op cancel drukt en dan ongeveer 10 min. wacht???
Verschijnt er iets in je hotsync error log???
Wat gebeurt er als je op cancel drukt en dan ongeveer 10 min. wacht???
Verschijnt er iets in je hotsync error log???
net nog eens geprobeerd, na een tijdje vast te hebben gestaan druk ik op cancel, maar dan blijven de hotsync op de pc en de palm allebij staan op "canceling please wait" en "canceling, this may take one minute" Zo staat het al een half uur, en pas als ik de palm uit de cradle trek verbreekt ie de connectie.
En dus alleen met de date book.
En dus alleen met de date book.
Hmmm zoiets heb ik ook een keer gehad maar dan met de mail conduit; de conduit (het onderdeel uit het sync pakket op de pc dat zorgt voor de synchronisatie) was toen brak. Dus ik denk dat als je de conduit (standaard bij pam is dit Chapura) even opnieuw installeert, het probleem dan verholpen kan zijn.