Toon posts:

[Mobiel] Ergens goedkoper dan Tele2?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie al kunnen lezen, is de vraag: is er een andere provider die goedkoper is dan tele2. Ik betaal namelijk nu 22 cent per sms en bij tele2, 11 cent, vink nogal een verschil, maar maybe zijn er nog goedkopere providers?

't liefst prepaid :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, genoeg. Maar geen prepaid, abonnementen.

Maar als jij Tele2 neem, dan wens ik jou veel sterkte.

Ik heb de op één na duurste provider: Vodafone!
Ik wil niet eens meer minder betalen, bang voor problemen.

Stel dat jij Tele2 neem, kan het zo zijn dat je daar lekker goedkoop zonder problemen mee kan gaan bellen. Maar ik heb veel andere berichten gehoord over Tele2 (geen goeie)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik neem prepaid, een vriendin van mij heeft het ook, geen enkel probleem, en daar durf ik best op te vertrouwen :) Als het zuigt, ga ik gewoon weer toch op een andere provider :)

Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk om te smsen dus ik zoek alleen eentje die goedkooop is voor sms eigelijk :)

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 19:29

Cybje

First Post!

Ginz schreef op 04 February 2003 @ 23:50:
Stel dat jij Tele2 neem, kan het zo zijn dat je daar lekker goedkoop zonder problemen mee kan gaan bellen. Maar ik heb veel andere berichten gehoord over Tele2 (geen goeie)
Ik heb weinig ruzie tot nu toe met Tele2 (ik gebruik het nu iets van 9 maanden geloof ik). Het is ook wel handig dat ze 3 eurocent per minuut betalen bij inkomende gesprekken enzo. En het netwerk loopt gewoon via Telfort. Nou is dat niet echt een supernetwerk, maar het werkt op zich wel enzo.
Als je echt een goed netwerk wilt hebben moet je ervoor betalen natuurlijk :)

Wat ruist er door het struikgewas

Verwijderd

Tele 2 Mobiel is d8 ik wel de goedkoopste, maar als de prijs zo laag is moet je er nietzoveel van verwachten. Tele 2 heeft niet eens een eigen netwerk.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Ga eens langs de grootste aanbieders, zoveel zijn dat er niet. En dan kun je zelf wel vergelijken, en zien welke de goedkoopsten zijn.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.