1 ding weet ik inmiddels wel zeker,
jij bent 1 van de proxybeheerders.
Dat weet ik onder andere door die vele berichtjes die je hier heb gepost, maar ook doordat ik inmiddels e-mails van jouw krijg:
Ik heb helemaal nooit op jouw proxy geflust!
dus stop d'r aub mee!
mzzl Harrie_1
jij bent 1 van de proxybeheerders.
Dat weet ik onder andere door die vele berichtjes die je hier heb gepost, maar ook doordat ik inmiddels e-mails van jouw krijg:
Geachte [Dutch Power Cow] member,
Ooit heb jij op mijn proxy geflushed, deze proxy heeft nu een aantal belangrijke veranderingen ondergaan, vandaar dit (eenmalige mailtje)
MegaFlush 6 proxy "maandflush.keyserver.org" is vervangen door een nieuw systeem.
Dit is een Athlon 900 met 512MB en 2x18.2 mirrored U2W scsi.
Op http://maandflush.keyserver.org kan je de statistieken bekijken. Deze statistieken worden elke 5 minuten geupdate.
Tevens wordt er om de 5 minuten een backup gemaakt van geflushte blokjes. Jouw blokken zijn dus 100% veilig bij mij.
De proxy doet voorlopig mee aan MegaFlush6, en blijft daarna permanent open als proxy.
M vr gr DSmarty
Ik heb helemaal nooit op jouw proxy geflust!
dus stop d'r aub mee!
mzzl Harrie_1
Merkez
Dit e-mailtje heb je gekregen omdat jij hebt opgegeven tweakers.net nieuws te ontvangen.
Tenminste zoiets stond er onderaan bij mijn versie.
Tenminste zoiets stond er onderaan bij mijn versie.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
DSmarty,
ik wil foto's zien!
van die puisterige puberkopjes
ik wil foto's zien!
van die puisterige puberkopjes
Harrie_1: Je staat toch echt in mijn logfile, jij hebt bij mij geflushed, ongeveer 3maanden geleden.
Het kan zijn dat dat via via ging omdat andere proxybeheerders de proxy toen tijdelijk naar mij hebben doorgestuurd.
Het is een eenmalig mailtje.... sorry to bother you.
Het kan zijn dat dat via via ging omdat andere proxybeheerders de proxy toen tijdelijk naar mij hebben doorgestuurd.
Het is een eenmalig mailtje.... sorry to bother you.
Leuk dat je het hier ook even post, ik kijk niet echt vaak op dpc.tweakers en zo kom ik het toch nog te weten.
Harrie_1, het is maar een eenmalige mail, en als je niet expres bij hem hebt geflushed, zal hij ook niet expres jou een mailtje hebben gestuurd om je op zij proxy te krijgen.
(Denk ik)
Harrie_1, het is maar een eenmalige mail, en als je niet expres bij hem hebt geflushed, zal hij ook niet expres jou een mailtje hebben gestuurd om je op zij proxy te krijgen.
Bericht hierboven
ok misverstand lijkt me duidelijk...
kunnen nu ook m'n koetjes weer terug de wei, had ze tijdelijk in fight mode gezet
mzzl harrie_1
kunnen nu ook m'n koetjes weer terug de wei, had ze tijdelijk in fight mode gezet
mzzl harrie_1
Merkez
Okay, vredelievende koeien brengen meer WU's op! 
End Of Topic
End Of Topic
Niks End of Topic!!!
misschien ben wel een nog lekkerdere vent -> straight hetero
en is het pech voor jou
weet jij veel... maatje DSmartypants
leg uit!maar ik ben wel gewoon een lekkere vent -> straight hetero... pech voor jou...
misschien ben wel een nog lekkerdere vent -> straight hetero
weet jij veel... maatje DSmartypants
Blimmel, je moet een ding weten: Je bent een oud en ranzig mannetje 
Flushen maatje!
Flushen maatje!
dat zegt mijn vriendin nou ook altijd 
het zal dan wel waar zijn....
het zal dan wel waar zijn....
Pagina: 1