Toon posts:

[Windows CE2] Het internet op met een 6310i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een HP Jornada 620LX. Tevens heb ik een Nokia 6310i. Zowel de Handheld PC en mijn nokia hebben een IrDA poort.

De HP 620 LX draait Windows CE2.

Ik kan echter alleen een nieuwe verbinding aanmaken direct met een andere computer per irda. Als ik een nieuwe inbelverbinding wil maken, kan ik alleen een verbinding aanmaken met een modem op de seriele poort.

Hoe regel ik dat ik mijn telefoon als modem kan gebruiken? Zijn er speciale Windows CE drivers? Waar vind ik deze?

Verwijderd

Topicstarter
Een subtiele kick......

Iemand enig idee?

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
euh ik heb ook jornada gehad.als je kiest voor modem op seriele poort dan pakt die je nokia gewoon. works fine with me

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je dan precies?

Het enige waar ik uit kan kiezen is een "Hayes compatible on COM1:". en dan probeert ie via de seriele poort van de Jornada contact te maken, en niet via de infrarood poort.

Verwijderd

Topicstarter
Is deze kennis nu dan al helemaal verloren gegaan?

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
ik kon gewoon voor irda modem op com1 kiezen. als ik dan irda verbinding had belde die netjes in via mn gsm. ik denk dat dat ook die hayes compatible is,. wantte er zit tog geen com1 poort op dat ding :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Topicstarter
Tsjah, maar dat zit dus niet standaard geinstalleerd op de 620LX.

Na overleg met club nokia heb ik de 6210 IRDA Windows ce 2.11 driver gekregen. De IRDA modem. Echter wanneer ik nu probeer in te bellen geeft mijn HPC aan dat ie aan het bellen is, maar dat er geen carrier is. Iemand een idee? Als ik het nummer bel met m'n telefoon wordt er wel gewoon opgenomen.
Pagina: 1