Ik heb het volgende probleem.
Na de search kwam ik niet veel verder dus......daar komt het.
Ik ben vanuit een windows 2000 domein overgestapt op een nieuwe domeincontroler met Windows Server 2003 (RC2).
Ik heb voor het gemak het domein dezelfde naam laten houden.
(het enige dat is veranderd is dus eigenlijk w2k-->server 2003)
De systemen die al op de w2k domein waren ingelogd werken direct op de nieuwe PDC.
Echter wil ik een nieuw systeem lid maken van het domein krijg ik de error "The network path was not found"
- De gebruiker waarmee ik de pc lid wil maken is correct.
- Het netwerk zelf is ook goed, alle systemen zijn vanuit alle systemen bereikbaar.
- Geen firewall op de PDC die kan lopen zeiken.
Wat er als extra aanduiding bij kan.
Op het moment dat ik machtegingen voor een share wil instellen op een pc die aangemeld is op het domein dan krijg ik de error dat de pc niet het domein kan doorzoeken voor gebruikers/groepen omdat de pdc niet operationeel zou zijn.
maar hij is operationeel genoeg om op aan te melden
Na de search kwam ik niet veel verder dus......daar komt het.
Ik ben vanuit een windows 2000 domein overgestapt op een nieuwe domeincontroler met Windows Server 2003 (RC2).
Ik heb voor het gemak het domein dezelfde naam laten houden.
(het enige dat is veranderd is dus eigenlijk w2k-->server 2003)
De systemen die al op de w2k domein waren ingelogd werken direct op de nieuwe PDC.
Echter wil ik een nieuw systeem lid maken van het domein krijg ik de error "The network path was not found"
- De gebruiker waarmee ik de pc lid wil maken is correct.
- Het netwerk zelf is ook goed, alle systemen zijn vanuit alle systemen bereikbaar.
- Geen firewall op de PDC die kan lopen zeiken.
Wat er als extra aanduiding bij kan.
Op het moment dat ik machtegingen voor een share wil instellen op een pc die aangemeld is op het domein dan krijg ik de error dat de pc niet het domein kan doorzoeken voor gebruikers/groepen omdat de pdc niet operationeel zou zijn.
maar hij is operationeel genoeg om op aan te melden
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 23:11 ]