I-panel DeLuxe belast systeem overmatig...

Pagina: 1
Acties:

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 14:17

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Heb sinds een tijdje zo'n I-Panel DeLuxe van Asus op m'n moederbord aangesloten

... maar als ik door de opties ga bij het uitlezen van het kastje dan stoort ie het geluid... heb eerder zo'n probleem gehad met m'n CD-rom drive... maar dat kwam omdat ie op PIO-mode stond...

Maar die I-Panel DeLuxe kan ik natuurlijk nergens vinden... dat ik er iets aan kan aanpassen oid :-S

p.s. altijd leuk IR-poortje & front USB maar verder gebruik ik de "monitor"-functie eigenlijk nooit ;)

.... hij remt het hele systeem af... of er gaat i.i.g. iets fout waardoor de verwerking van het geluid niet meer goed loopt... een CD die hapert... zo'n soort geluid alleen dan stukje sneller

[ Voor 21% gewijzigd door veryip op 04-02-2003 22:34 . Reden: op verzoek ;) ]

Nikon D7000

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 14:17

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
...

[ Voor 98% gewijzigd door veryip op 04-02-2003 22:34 . Reden: op verzoek :S ]

Nikon D7000

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop ajb. Die zit er niet voor niets :)

Verwijderd

Dit is normaal bij de I-panel, Het gebeurd als het goed is alleen als je het mode select knopje indrukt.
Het schijnt te maken te hebben met het gedeelde gebruik van de PCI-bus of iets dergelijks.
Ik dacht dat er op internet wel ergens schematjes zijn die dit "probleem" verhelpen...
maar dan moet je even zoeken met google..

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Zoek maar even hier op GoT met 'ipanel stutter mod' ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

in je bios staat ook een optie om dat uit te schakelen als het goed is, zo niet moet je ff een nieuwe bios downloaden

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
_-SToFFeL-_ schreef op 05 February 2003 @ 11:32:
in je bios staat ook een optie om dat uit te schakelen als het goed is, zo niet moet je ff een nieuwe bios downloaden
Daarmee schakel je de auto-refresh compleet uit; als je dus een nieuwe waarde wil zien moet je dat dus handmatig doen..
De stutter-mod zorgt er voor dat je nog steeds een auto-refresh hebt zonder dat je systeem even hangt.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1