Toon posts:

dit topic agesloten omdat het in het engels is??

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn we nu tweakers of niet hier.
Dit engels is al vele malen beter dan ik van menig andere tweaker in het nederlands heb gezien.
een hartstikke mooi geschreven stuk en een boeiend probleem en absoluut ten onrechte afgesloten.
Dit is mijn eerste topic wat ik open en ik weet dat deze ook gesloten word omdat het niet volgens het protocol is maar ik moest het toch ff kwijt.
uch

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 21:59:
Zijn we nu tweakers of niet hier.
Dit engels is al vele malen beter dan ik van menig andere tweaker in het nederlands heb gezien.
een hartstikke mooi geschreven stuk en een boeiend probleem en absoluut ten onrechte afgesloten.
Dit is mijn eerste topic wat ik open en ik weet dat deze ook gesloten word omdat het niet volgens het protocol is maar ik moest het toch ff kwijt.
uch
ik bedoelde dus dit topic ;)
razende singleplay, st..st..st..stuiterende multiplay

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Is al vaker langs geweest zie daarvoor LA.
Alles in een nutshell:
Nederlandse forum betekend gewoon topic ook in het nederlands.
En niet omdat je op meerdere forums zit met dit probleem klakkeloos kopieren.
Taal is niet het enige wat mankeerde aan die topic, het was ook nog eens NIET leesbaar doordat er niet 1 enkel enter werd gebruikt.

Als je geholpen wil worden wat resulteerd dat een ander moeite voor je moet doen mag je zelf ook wel even wat moeite doen door tenminste je topic in orde te hebben. :)

Hij is welkom om het opnieuw te proberen maar dan wel in het NL en duidelijk leesbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Vae Victis op 04-02-2003 22:05 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lees het sluitbericht eens door, je vraag gewoon maar even copy/paisten zoals je nu doet is gewoon het summum van luiheid. We zijn een discussieforum hier, geen helpdesk waar het "vraag maar raak voor een knaak" is ofzo :/

Dit topic is gesloten.