Ik zit hier met het volgende probleem: We hebben als team een mailaccount bij LaDot. We willen graag een aantal aliasjes zonder gezeik, maar daar liggen ze nogal dwars over. Wat ik nu dus wil is een server automatisch mail laten checken op de mailserver en dat gefilterd door laten sturen naar verschillende mensen. In outlook en outlook express heb ik dat voor elkaar gekregen, ik kon alleen niet opgeven dat ik hem wilde versturen met een specifiek account.
Wat ik nu dus wil is het volgende:
Onze server kijkt naar de team mail en ziet een mailtje bladiebla@bedrijf.com naar VROEM!@team.nl. Die moet dat vervolgens gelijk forwarden, maar dan de originele afzender als afzender laten staan en niet forwarden alsof het van de team mail komt.
Zijn hier onder WINDOWS programma's voor? Ik zoek een gratis programma zonder tijdslimiet dat dit kan. Evt onder linux is ook goed, moet dan wel console-based in te stellen zijn. Maar windows heeft ivm de up- en downloadsnelheden waar ik mijn linux machine heb veruit de voorkeur.
Wat ik nu dus wil is het volgende:
Onze server kijkt naar de team mail en ziet een mailtje bladiebla@bedrijf.com naar VROEM!@team.nl. Die moet dat vervolgens gelijk forwarden, maar dan de originele afzender als afzender laten staan en niet forwarden alsof het van de team mail komt.
Zijn hier onder WINDOWS programma's voor? Ik zoek een gratis programma zonder tijdslimiet dat dit kan. Evt onder linux is ook goed, moet dan wel console-based in te stellen zijn. Maar windows heeft ivm de up- en downloadsnelheden waar ik mijn linux machine heb veruit de voorkeur.
ieeeepppppp :P