Toon posts:

Samsung MD105 DVD Speler geeft raar beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn nieuwe dvd speler van samsung, als ik deze via de scart aansluit op mijn tv, dan start hij wel het gewone menuutje van de dvd speler, maar als hij dan gaat afspelen krijg ik een heel raar beeld.

Ik zie dan 4x het beeld heel smal, en het knippert de hele tijd, het geluid doet het wel gewoon helemaal goed. Als ik hem dan via de s-video aansluit dan geeft hij precies hetzelfde.

Maar als ik hem de dvd speler bij mijn ouders op de tv aansluit dan doet ie het wel gewoon helemaal goed. Waar kan dit aanliggen? aan de dvd speler en de dvd zelf denk ik niet (dvd is een muziek dvd van poison the well).

Mijn tv is al behoorlijk oud, ik heb hem 2e hands gekocht, maar het rare is, als ik hem op mijn computer aansluit werkt ie wel weer gewoon. ik heb dan pefect beeld. en ook als ik gewone muziek cd's afspeel doet het beeld normaal. Alleen als ik de dvd er in druk gaat het mis.

Het gaat om het type: MD105 DVD

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 22:24 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:18
Als je hem op je PC aansluit, gebruik je dan dezelfde aansluiting op je tv? En via dezelfde kabels ?

Verwijderd

Topicstarter
jah, als ik mijn pc via s-video op de tv aansluit werkt het wel gewoon goed, en sluit ik dvd aan dan geeft hij dat rare beeld.

Waar ik net ook achter kwam is dat als ik de schijf eruit haal het beeld weer helemaal normaal is, en als ik normale muziek cd's draai dan heb ik ook wel normaal beeld.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 23:01:
jah, als ik mijn pc via s-video op de tv aansluit werkt het wel gewoon goed, en sluit ik dvd aan dan geeft hij dat rare beeld.

Waar ik net ook achter kwam is dat als ik de schijf eruit haal het beeld weer helemaal normaal is, en als ik normale muziek cd's draai dan heb ik ook wel normaal beeld.
Dan zou het wel de dvd kunnen zijn... Heb je al een andere geprobeerd?

Verwijderd

ummmm

Macrovision misschien??
of overlay instellingen??