Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Probeer iig andere tooltjes 
Inkoppertje: [google=dynamic volume data recovery]
Inkoppertje: [google=dynamic volume data recovery]
Net nog ff zitten googlen, maar kan niets vinden over Dynamic Disks, misschien R-Studio het kan, maar daar zie ik geen trial voor!
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Uit google blijkt inderdaad dat o.a. File Scavenger en R-Studio het kunnen 
Trials, sja, daar kun je uiteindelijk weinig mee.. Beperkt aantal bestanden recoveren, alleen bestanden met een maximumgrootte van 64KB recoveren, na zoveel MB's/GB's stoppen, etc..etc.. Gewoon ff registreren en een kleinigheidje betalen
Trials, sja, daar kun je uiteindelijk weinig mee.. Beperkt aantal bestanden recoveren, alleen bestanden met een maximumgrootte van 64KB recoveren, na zoveel MB's/GB's stoppen, etc..etc.. Gewoon ff registreren en een kleinigheidje betalen
Als je de mogelijkheid hebt, hang hem ff aan een andere win2k/xp bak, en laad dan de Dyn. disks in, dan kan je alles (zonder problemen) kopieren. Dat overhangen zou toch een kleine moeite moeten zijn.
Lijkt me makkelijker, dan dat je met allerlei programma's moet spelen.
(Je kunt ook win2k/xp op een onbelangrijke partitie van de dynamic disk installeren, als het goed is ziet de Win2k/XP install al dynamic disks, want ze laden ook stuurprogramma's ervoor).
(Je kunt ook win2k/xp op een onbelangrijke partitie van de dynamic disk installeren, als het goed is ziet de Win2k/XP install al dynamic disks, want ze laden ook stuurprogramma's ervoor).
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Maar die primaire disk en dynamic ziet ie in de windows setup nu als 1 unpatitioned space... zou je dan nog alles kunnen zien wat op die dynamic disk stond als je hem in een andere Windows 2003 server pc stoptcobratbq schreef op 04 februari 2003 @ 21:51:
Als je de mogelijkheid hebt, hang hem ff aan een andere win2k/xp bak, en laad dan de Dyn. disks in, dan kan je alles (zonder problemen) kopieren. Dat overhangen zou toch een kleine moeite moeten zijn.
edit:
Heb het nu geprobeerd om die schijf in mijn andere pc te hangen met een nieuwe Windows 2003 Server installatie, maar zonder succes
Heb het nu geprobeerd om die schijf in mijn andere pc te hangen met een nieuwe Windows 2003 Server installatie, maar zonder succes
[ Voor 10% gewijzigd door Tubbietje op 04-02-2003 23:49 ]
Dat is gewoon niet mogelijk, aangezien hij de partities heeft verwijderdcobratbq schreef op 04 februari 2003 @ 21:51:
De stappen die je noemt geldt alleen wanneer je de schijf overhangt van ene 2K/XP naar andere 2K/XP systeem en de schijf daarna niet direct wordt herkend
Heb nu R-Studio erop los gelaten en die heeft wel een hoop data gevoenden, maar ik heb willekeurig een paar bestanden gepakt en die kon die niet goed recoveren.
Zal het later deze dag is met Testdisk proberen... zit nu op werk namelijk.
Zal het later deze dag is met Testdisk proberen... zit nu op werk namelijk.
Pagina: 1