Toon posts:

PROBLEMEN MET KT4 MOBO

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een KT4 mobo erin gezet samen met een nieuwe processor enzow....
naja alles goed en wel.....in het begin....daarna begon hij steeds vaker vast te lopen, en nu wil heel windows niet meer starten.... :( :( ...kan iemand mij ff helpen
???????? mail me op: Mailadres weggehaald.. dit is notabene een discussieforum. Wou je daarnaast soms ook spam krijgen door je mailadres overal neer te pleuren?

wanneer loopt hij vast: Nou, dan ben ik gewoon ergens mee bezig....maakt niet uit wat......en dan looptie zomaar ineens vast......watie dan precies wil doen weet ik niet maar doet helemaal nix meer....dan probeer ik het met een reboot en dan voertie nog nix uit , hij start windows al niet eens.....

[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 04-02-2003 21:29 ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Let eff op je titel, zinsbouw, nettiquite :?, en email adres... Allemaal totaal overbodig :). En meer informatie zou handig zijn, wanneer loopt ie vast, wat gebeurt er etc etc...

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Welkom op GoT :)
Zou je je probleem iets beter uit kunnen leggen?
Vooral met wat voor foutmeldingen je krijgt, en meer info over je hardware.
Wat er nu staat is te weinig om mee te werken. Laat staan om met een oplossing te komen.

Lees ook even als je topics wil starten deze faq:
Voor je een topic opent.
Daar staat in waar je topicstart aan moet voldoen, ook graag invervolg niet zoveel hoofdletters gebruiken in je titel.

Als je nu dus even een beter omschrijving van je probleem geeft, kunnen we je een stuk beter helpen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vae Victis op 04-02-2003 20:53 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 20:47:kan iemand mij ff helpen
????????

Nee, dat gaat niet ff, en zeker niet met de info die je hebt gepost (bijna niks!)

Lees deze eerst even, dat is een stuk makkelijker voor iedereen: LEZEN eer je hier een topic opent!

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie alle vorige replies, lijkt me wel duidelijk ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.