Toon posts:

Meerdere mensen op 1 e-mail

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds 2 dagen bezig met een klein staatje van het aantal leden dat dagelijks flushed.

Nu weet ik dat er veel sub teams lid zijn van DPC, en dat er dus meerdere mensen op 1 e-mail adres flushen.

Wat ik nu wil weten is als je een sub-team hebt, met hoeveel man/vrouw je op dat e-mail adres flushed.

Ik zelf ben lid van Team GRAASLAND, en volgens de laatste telling flushen wij met 6 man op graasland@hotmail.com

Het is de bedoeling dat 1 lid van je team ff post met hoeveel jullie zijn, anders wordt het een zooitje.

Mo-Bees is benieuwd naar de sub-teams

Verwijderd

[Dutch Power Cows] pjotreke & Witlof doet het met z'n 2'en . Er zijn wel meerdere pc's die meedoen van anderen , maar die weten bij god niet waar het over gaat . Ik heb wel toestemming van ze om die koe erop te zetten , maar die 4 mensen samen zijn goed voor tussen de 10 en 100 blokjes p/d (en dat met 1800 mhz samen :( )

Verwijderd

Team Hi Everybody nu nog met 6 koeien binnen een week krijgen we er 1 koe bij.

dus zet ons maar op 7

[Team Hi Everybody]

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:01
Wij, Cyber Cows Unlimited, zijn nu ongeveer met 25 leden. Maar die leden hebben hun computer niet altijd aan, en zijn niet zulke goede computers (tot 400 Mhz). We hebben laatst een bedrijf erbij gekregen (gaat via 1 lid), die zorgt voor +- 5000 wu per dag. Ieder lid is voor ons even veel waard. En wij zijn natuurlijk altijd op zoek naar nieuwe lden (tip tip!).

DPC to da top©
Mr2Cool4U van CCU heeft gesproken

• Qui-Gon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 10:29
[Dutch Power Cows] The LawnMooh'er Men, hebben ongeveer 8 leden, meer informatie op:
http://keyserver.dyndns.org We Doen ongeveer 13k per dag en we proberen 3de overall te komen wat dus maximaal mogelijk is met Wiho en Lulu.

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Doe sinds Februari mee:

Een week geleden begonnen een subteam te bouwen. Nu met twee mensen actief bezig (Ikke en Rival24), 1300 blokjes per dag. (4Mkeys/sec)

Zoals het er nu naar uitziet, krijgen we deze week weer een aantal Mkeys/sec erbij. (Minstens 2Mkeys)

Toch maar eens kijken of ik het poeterlokaal kan infecteren: 75 Mkeys/sec

Verwijderd

Wij Dutchbat Clan zitten met: Killah,Teis(sentinel) ,Cyberfox,ITSME!,Martijn,Wipe out,Viper,Cleaner en ik(WildGibbon)= dus met 9 man.

Greetz
WildGibbon
Dutchbat Member.

Verwijderd

Topicstarter
Humm, er komen al wat sub-teampies binnen.

KEEP THEM COMING!!!!!!!!!!!

misschien komen hier wel stats van je weet maar nooit.

• Tuinhark
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Dan is er nog [Dutch Power Cows] Groningen. :) Vaste flushers zijn: /me, dyna18, Pinda en hitsnoopy. Daarnaast zijn er nog wat koeien losgelaten in een werkplek (weet niet precies hoeveel, daarvoor moet je bij dyna18 zijn). Daarnaast draai ik zo vaak mogelijk een koe op school.

Wij doen de laatste tijd 1000-2000 WU's per dag.

Verwijderd

En wij team [Dutch Power Cows] Cowards bestaan uit 11 man, je kan ons bezoeken op irc.gamepoint.net #cowards.

• Psylocke
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

De Utrecht DPC Clan bestaat nu uit 14 man. Met een totaal van 10640 Mhz. Echter niet iedereen in het team hebben hun comp 24/7 aan staan :)

DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 18:59

Rashann

Zoek de hond...

Team [Dutch Power Cows]RainManX & GHOst. heeft 2 oprichters (raad eens wie?? :)) en er staan zo'n 8 PC's te draaien, met 5 verschillende eigenaren.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Wij met 35 mensen op 1 meeladres.
Maar 3/4 van die computers staan niet meer dan een uur per dag aan. maar alle beetjes helpen.

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
Behalve de al genoemde leden van DPC Groningen, zijn er ook nog de volgende personen actief in het team: Edwin en Jetze. Verder heeft Edwin ook nog 1 iemand aangebracht, maar ik weet niet hoe hij heet. Ook staat er nog een klein bedrijfsnetwerk voor ons te draaien van zo'n 8 compu's.
Totaal dus zo'n 8 leden, die op meerdere werkplekken mee doen.

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Team |>Just dU It!<| graast op dit moment met een man of 12. (meer zijn welkom :P). Voor een compleet overzicht zie http://exploder.keyserver.org/rc5leden/ . En voor de stats http://exploder.keyserver.org

Verwijderd

Insomniacs heeft zeven leden. Waarvan vier een bp6 met dual celly 400@(+/-)570 hebben. Onze statistieken kun je hier vinden.

In principe werven we geen leden op dit forum maar als er nou iemand hartstikke graag lid wordt dan maken we misschien wel een uitzondering. :)

• BrZ
  • Laatst online: 08:35

BrZ

[Dutch Power Cows] Pauperboyz (we wisten geen betere naam) bestaat uit 4 man, en flushen nu ongveer 1k per dag (schiet niet op) Maar ja, aangezien ik alleen al 800 van die 1000 per dag flush is het wel errug weinig... schijnt dat een van de andere ook 24/7 aan staat (P3 500) maar die flusht eigenlijk nooit... ben eigenlijk benieuwd hoeveel hij heeft staan... Maar ja, daar hebben we het hier niet over

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zijn er nog veel meer sub-teams.

waarom lees ik dat dan niet.

kom op neem even de moeite om hier neer te zetten moet hoeveel je bent.

bedankt Mo-Bees.

Verwijderd

Wij hebben ook een sub-team van DeathStrike wij flushen op rc5@deathstrike.nl...

wij hebben +/- 13 mensen en dat zijn ongeveer 26 computers met een totaal van +/- 14000 Mhz

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Dutch Power Cows MrCyber heeft momenteel 4 actieve leden met in totaal 10 PC's die aan het flushen zijn.

Uiteraard zoeken we nog meer leden voor ons subteam.

Voor statistieken zie : http://rc5.hooglanderonline.com

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

WPCP team flusht met 5 man..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• day
  • Laatst online: 07-05 21:04

day

It's a beautiful...

heej Mo bees,

wat maakt het uit hoeveel mensen er in een team zitten? Het gaat toch om hoeveel computers met welk snelheid grazen?

Ter illustratie: voor mij grazen er ongeveer 25 pc's onafhankelijk van elkaar op 1 mailadres. bij elke besmetting gewoon de een voorgeconfigureerde (config)file meegekopieerd. Ik heb dus ook geen team, er zijn ook geen andere mensen die mijn mailadres grazen.

De training 'omgaan met tegenslagen' is wederom uitgesteld...

Verwijderd

Topicstarter
Day,

daar is al eens een topic over geweest. Ik was benieuwd naar het aantal mensen.

Hummmmmmm 25 onder welke naam flush je dan, met die 25 moet je wel in de top 30 staan!

• DJ
  • Laatst online: 13:07

DJ

[Dutch Power Cows] DPC Civility Team
bestaat uit 3 man (eigenlijk 2 maar de derde laat zijn pc misbruiken :) ).

In totaal zo'n 20 PC's varierend van P133 tot PIII550 :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

[Dutch Power Cows] Schumi (Tijdelijk Schumi & Schumi #2) zijn met ongeveer 20 man.

Verwijderd

[Dutch Power Cows] Dutch Cow Clan bestaat uit 19 leden en ietsie meer computers. Helaas helaas staan ook hier niet alle puters 24 uur per dag aan. . .

Ennuh langzaamste bij ons is een 486SX25Mhz geloof ik :)
http://dcc.iscool.net

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Mijn team bestaat uit 1 personen en dat zijn ik....

ik wil gelijk de grasmaaimannen veel succes wensen met hun streven naar de derde plek.
Ik en mijn teamgenoten zullen er alles aan doen om dit te voorkomen en daag tegelijkertijd een ieder uit om het toch te proberen!!!!!

Had ik al eens gezegd dat verhuizen geen pretje is???

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Floor-is
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Ik heb op school nog een paar P-0,75's ( ;)) Draaien... Itsme! School's PC's.
Dit doe ik onder een speciaal adres, anders mocht het niet :( Trouwens ook nog best wel klote, die dingen (3 stuks) doen er maar 30 per dag... Misschien heeft iemand er stiekem Prime95 bijgezet ofzo... IMHO moeten ze toch 30/stuk/dag moeten kunnen doen. Maarja alle beetjes helpen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Hummmmmm, dit zijn echt niet alle sub-teams die er zijn, dus die gene die nog niks van zich hebben laten horen !!!!!! kom en post ff het aantal leden dat je hebt.

Mo-Bees voor wereld vrede!

Verwijderd

eventjes een aanpassing DSmarty

Wij Dutchbat clan bestaan uit 8geen 9 man

Viper is over gestanpt naar The Anachists

WildGibbon
Dutchbat Member

Verwijderd

Team SVM bestaat nu nog maar uit 2 personen en 2 PC's :(.
Andy : Verkassen van werkplek zuigt soms ook.

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

[Team Frikandel Speciaal] http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=285942

Bestaat inmiddels uit 7 personen, meer koetjes zijn altijd welkom :)

[Don't be wussy, put a frikandel in your compussy] www.zqcentral.com

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

[Dutch Power Cows]DOEDS bestaat uit 6 dudes, goed voor zo'n 520 blocks per dag en dan wordt er natuurlijk nog gespaard.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben een one-man band, met plusminus 12 verstopte koeien op de zaak (wil nog uitbreiden naar andere afdelingen, maar wil dan wel officieus toestemming van m'n baas).
Samen goed voor zo'n 1800 blokjes/dag.
Ik doe pas kort mee, maar heb nu al 24000 wu'tjes op m'n naam staan; op naar de eerste mijlpaal (nog +/- 43 dagen)!

Intentionally left blank

Verwijderd

[Dutch Power Cows] HellRailers ie eigelijk een quake3 clan en 2 van die members flushen, me heeft op 1 bak thuis en koe draaien en op 42 cellies 500 hierzo..
op graichen@speed.a2000.nl

maar 2 mensen.. zielig he :P

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
Dit is namens TeamBVD@hotmail.com

Wij zijn met
-DSmarty (famous van zijn enorm coole Proxy)
-Blimmel (man van de krachtkoeien)
-VictorB
-DarkHelmet

en ben vast nog iemand vergeten
Ask DSmarty anders

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• fraek25
  • Laatst online: 30-12-2022
Northern Alliance bestaat uit +/- 3 personen en we gebruiken 6 servers (24/7!!) en 8 computers die niet altijd aan staan. In totaal zitten we op gemiddeld 2000 blokjes per dag.
We zijn terug te vinden op de 300e plaats overall binnen de DPC en stijgen nog steeds lekker door.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Verwijderd

"Ronnie tober" is een teampje van mij en nog wat collega's die hun pc aan mij afstaan voor de DPC :) ongeveer 16 PIII 500-600 24/7 omdat de sysadm ons verplicht heeft hem 24/7 te laten draaien om dat om 4am elke nacht een virusscannetje moet worden gedaan :) :)
ben net over de 200.000 heen gegaan..still going strong :)

Verwijderd

Topicstarter
Als iedereen nog ff zijn best doet met posten maak ik ook hier weer mooie stats van, dus ga verder met vertellen met hoeveel je bent.

Go DPC Go!!

• collin
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Ik ben in me 1tje, maar werk bij een groot bedrijfje :p en heb admin rechten :9 en heb nu ong. 60 PC's van minstens pII 350 (voornamelijk pIII500 en 600's) die tijdens kantooruren stampen, dus in het weekend is het :( :r :( thuis en bij me vriendin draaien in totaal een PC of 6 24/7/365/100/etc.

[Dutch Power Cows] Collin de Grazer!
12e vandaag in de hitparade :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ik ben van <Dutch Power Cows> De Kleuters en we hebben geloof ik iets van 7 leden (nieuwe leden zijn altijd welkom :) ) en doen ong 1000 blocks per dag.

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Mijn team: Quakers United | Cewle Coown Cadavers telt meer dan 100 leden met meer dan 150 pc's. We zitten op zo'n 18k per dag maar dat varieert. En in totaal hebben we iets van 50 Ghz aan brute graas kracht.

Alleen helaas staan ze niet allemaal dag en nacht aan !

Visit http://212.187.0.26/dpc and www.isd.nu/dpc
Pagina: 1