Toon posts:

poweroff probleem win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tja misscien een heel stom probleem maak kan er maar geen oplossing voor vinden. Heb een machine opnieuw geinstalleerd en ineens krijg ik de melding u kunt nu de pc afsluiten......typisch want hiervoor ging het altijd zonder problemen uit.....nu is mijn vraag...how come?
Kan het te maken hebben met een onwillende netwerkkaart?

• BlackDiamond007
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-03-2023
configuratiescherm =>energiebeheer , daar staat da wel ergens, kweet nie precies,omdat dat al lang geleden is ...

Asus A8N-E , Amd 3000@2.3Ghz, 1Gb kingston Dual channel pack,WD Raptor 74Gb/10k,WD 200Gb/7200 , Asus 6600Gt En-extreme

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:26

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Je moet zoeken naar de functie APM in het configuratiescherm. :)

Overigens was een beetje zoekwerk van jezelf ook niet verkeerd geweest...

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Verwijderd

Nee,

Ben er vrij zeker van dat de pc als 'Standaard PC' is geinstalleerd ipv als 'ACPI-PC'

Kijk maar eens de 't apparaatbeheer en dan onder 't kopje 'Computer'

Ik vermoed dat tijdens de installatie, in 't BIOS van je computer de setting die de ACPI-besturing regelt op 'disabled' heeft gestaan (Of je hebt Plug-n-Play OS op 'disabled' staan.)

Controleer dat even, en je kan eventueel proberen dmv een 'update driver' de 'Standaard PC'-driver voor een ACPI-driver om te wisselen, maar dat gaat helaas niet altijd goed.

In 't ergste geval moet je de boel weer opnieuw installeren.