Femme slungel ???

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:23

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hey ik las net een artikel in de gelderlander over femme en zijn tweakers.net.

www.gelderlander.nl (zie regio doetinchem)

rammes

Ik zou het doen!

Verwijderd

heb ook gelezen:D:D

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:39

4POX

Everybody is wired

'Voor m'n dertigste wil ik binnen zijn'
Door GERT HENGEVELD
dinsdag 14 november 2000

RUURLO - Femme Taken begon twee jaar geleden met z'n eigen website: tweakers.net met aller-lei nieuwtjes over de computerbusiness. Die loopt inmiddels als een trein.

Met z'n paardenstaart en slungelachtige gestalte ziet hij er niet veel anders uit dan zijn leeftijdgenoten. Een studentikoos type, denk je. Een jongen die zich nog moet bewijzen in de samenleving. Maar met de 21-jarige Femme Taken ligt dat tòch even wat anders. De Ruurloër is de ontwerper van een internet-site die loopt als de spreekwoordelijke trein. Hij kan er inmiddels ruimschoots van rondkomen. Sterker nog, hij heeft al iemand in dienst.

Het draait allemaal om de site www.tweakers.net. Die werd twee jaar geleden door Femme geactiveerd en is sindsdien een trekker van jewelste. 'We begonnen met vijfhonderd bezoekers per dag. Dat zijn er nu zo'n dertigduizend. Per dag worden er vierhonderdduizend pagina's opgevraagd', vertelt de Ruurloër die 'kantoor houdt' in z'n slaapkamertje bij zijn ouders aan de Muldersweg. Volgens Femme heeft hij nu 'de grootste site van Nederland'.

Die is helemaal gericht op alles wat met computers en internet heeft te maken. Er staan de laatste nieuwtjes op en ook wordt volop aandacht gegeven aan prijsvergelijkingen. Bijvoorbeeld over de goedkoopste hard- en software. 'En we wisselen ook onze eigen ervaringen uit', aldus Femme die zijn studie aan de Hogeschool voor de Kunsten er inmiddels heeft aangegeven omdat de website al z'n aandacht en energie opeist.

De computerfreak, die het meeste zelf uitdenkt, doet alles overigens niet meer in z'n eentje. 'Dat was niet meer te doen', vertelt hij. Hij heeft inmiddels iemand fulltime in dienst en wordt ook nog eens geholpen door zo'n twintig vrijwilligers. 'Bijna allemaal studenten en scholieren die het leuk vinden om elke dag nieuwe informatie door te geven.' Zijn inkomsten komen van de adverteerders. Daar is geen gebrek aan. 'Dat loopt hartstikke lekker', aldus Femme die verder wordt gesponsord door computerbedrijven uit de hele wereld.

Volgens de jeugdige Ruurloër was hij een van de eersten die ermee begon. Hij kwam op het idee na contacten met Amerikaanse computeraars. Naar eigen zeggen was dit een gat in de markt waar hij meteen insprong. 'En daar heb ik nog geen moment spijt van gehad.'

Zijn liefde voor de computer dateert van zo'n acht jaar geleden. 'Onze buren hadden er een. Daarna was ik meteen verkocht', vertelt hij.

Een normale werkweek is er momenteel niet bij. 'Ik werk zeker tachtig uur in de week', aldus Femme die dat overigens helemaal niet erg vindt. 'Integendeel, ik geniet ervan als ik achter de computer kan kruipen.' Tijd voor andere zaken, zoals voor een vriendin, heeft hij voorlopig dan ook niet.

Toekomstplannen zijn er volop. Zoals nòg groter worden en nòg meer informatie geven. Femme heeft er alle vertrouwen in en geeft zichzelf daar negen jaar de tijd voor. 'Voor m'n dertigste wil ik binnen zijn.'

AKA Rinkel weblog

• Femme
  • Laatst online: 00:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Erg hè (uitspraken die ik niet eens heb gedaan of die uit hun verband zijn gerukt e.d.).

• Frank Timmer
  • Laatst online: 19-02 22:06
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 18:07 schreef Femme het volgende:
Erg hè (uitspraken die ik niet eens heb gedaan of die uit hun verband zijn gerukt e.d.).[/quote]Kom op man, maak je niet druk! Er staat niets negatiefs in! Schaam je niet en wees trots op tweakers.net!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 18:07 schreef Femme het volgende:
Erg hè (uitspraken die ik niet eens heb gedaan of die uit hun verband zijn gerukt e.d.).[/quote]Ja, dat ken ik... :) (Niet uit de krant hoor !)

Maar, dat levert weer een zwik pageviews op !

Go Femme !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Wie zegt dat iedereen van 20± slungelig is, ik ben zelf 18 en hartstikke vadsig. Ik had btw niet gedacht dat ik al langer met pc's bezig ben dan Femme .. maar hij heeft er natuurlijk meer mee bereikt.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
wat klopt er dan aan het verhaal niet in jou opzicht, femme?

Ik zou het doen!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Bij planet internet hebben ze het erover dat het hier een adolescenten ezine is .....

u can fool all people some time and fool some people alltime

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Erg hè (uitspraken die ik niet eens heb gedaan of die uit hun verband zijn gerukt e.d.).[/quote]Tja, dat heet nou journalistiek >:)

Virussen? Scan ze hier!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Welke uitspraak klopt er dan niet?

- Dat je voor je dertigste binnen hoopt te zijn
- Dat T.net de grootste site van Nederland is?
- Dat je 80 uur per week werkt?
- Dat de inkomsten van sponsorende computerbedrijven "lekker loopt"?
- Een andere bewering?

Ben toch benieuwd :).

Ben ook benieuwd welke pagina's de meeste 'hits' genereren en in hoeverre dat een nieuw bezoek is of een refresh is, of iemand die binnen een forumthread in een discussie zit te posten.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

hij heeft de uitspraken waarschijnlijk wel gedaan, alleen ze zijn in een andere context geplaatst denk ik... daar zijn journalisten heel goed in.

Femme zou gezegd kunnen hebben: "Ik verwacht dat ik rond m'n dertigste me geen drukte meer hoef te maken over m'n inkomen"
of:
"Vriendinnetjes kosten veel tijd ;-) " en even later: "Ik werk soms wel tot 80 uur per week..."
Van zulke uitspraken krijg je zo'n artikel.

Verwijderd

Achja, de pers...
Heb ook een keer ergens in gestaan. Ik had me naam nog wel voor ze op papier geschreven en nog schrijven ze het verkeerd. Je kunt volgens mij beter eisen dat je eerst het artikel door mag lezen en correcties mag aanbrengen voordat ze het publiceren.

Verwijderd

daar heb je meneer Mephisto weer :(

Verwijderd

Femme, heb je dat wel gezegd van voor je 30ste binnen? Want dat heb ik je nog nooit horen/zien zeggen :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 18:57 schreef BlackandBlue het volgende:
daar heb je meneer Mephisto weer :([/quote]doe ff niet zo irritant kerel

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 18:57 schreef BlackandBlue het volgende:
daar heb je meneer Mephisto weer :([/quote]Wat is je prob?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hij zal wel moeite hebben met het copyright op dat krantenartikel >:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 19:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
Hij zal wel moeite hebben met het copyright op dat krantenartikel >:)[/quote]hij heeft met elke copyright moeite volgens mij :(:(:(:(:(:(

Verwijderd

Hey, daar heb je 'ik-heb-een-opleiding-gedaan-dus-ik-ben-beter-dan-jullie' BlackandBlue weer...:(

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

daar heb je meneer Mephisto weer :([/quote]Ja, inderdaad !

Hai meneer Mephisto_ ! ;)

Bedankt voor deze briljante signalering meneer black-en-ik-heb-toch-niks-toe-te-voegen-and-blue !

Aannames zijn fataal.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 20:00 schreef raver het volgende:
hij heeft met elke copyright moeite volgens mij :(:(:(:(:(:([/quote]Hij heeft zelfs overal moeite mee.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 20:34 schreef Hyp Hyper het volgende:
Hij heeft zelfs overal moeite mee.[/quote]laten we weer ff ontopic gaan :D:D:D:D:D

schrok me vanochtend te pleuris toen ik die foto zag ;);)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Wie is hier dan fulltime in dienst?? Volgens mij heb ik dat ff gemist..

• lost95
  • Laatst online: 19-02 15:53
Even niet zo negatief over Uitgeverij de Gelderlander he :)

Maarre best wel zielig voor femme, dat ie pas op z'n dertigste naar binnen mag ;)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Floor-is
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Ik denk dat Femme met:
"Voor mijn dertigste binnenzijn" bedoelde dat de interviewer eens moest opschieten, want het duurde hem te lang en hij wilde wel weer binnen zijn voor dat hij dertig werd. ;)

Ik had het er al even met hem over en inderdaad journalistieke vrijheid kent geen grenzen, want de uitspraak hierboven was wel ietsje anders gegaan dan je denkt...

Aldus Femme:
- interviewer: "Zou je voor je dertigste zover willen zijn dat je niet meer hoeft te werken?"
- Femme: "Ja natuurlijk, wie niet?"
Conclusie: Femme wil voor zijn dertigste binnen zijn. Het klopt wel, maar de context is wel ietsje anders dan dit artikel doet blijken.
-----
Overigens heeft zwart-blauw gast deze keer gelijk:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>© Copyright De Gelderlander
Niets van deze website mag door derden worden opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige andere manier, hetzij op papier, hetzij digitaal, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de hoofdredactie van De Gelderlander en/of Uitgeversmaatschappij De Gelderlander. [/quote]

Bericht hierboven

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 18:23 schreef Flippo-dealer het volgende:
Ik had btw niet gedacht dat ik al langer met pc's bezig ben dan Femme .. [/quote]idd! Zelfs ik ben nog langer met pc's bezig... Ik moet me schamen :D

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Erg hè (uitspraken die ik niet eens heb gedaan of die uit hun verband zijn gerukt e.d.).[/quote]Dat is altijd zo in kranten :( ik weet het, ik heb een keer hier in het huis-aan-huisblad :P gestaan. Klopte ook geen snuk van. journalisten hebben het idee dat je als persoon en met jouw verhaal misschien niet interessant genoeg overkomt, dus gaan ze zich "jounalistieke vrijheden" toekennen.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Op zijn dertigste binnen? Volgens mij mag tie blij zijn als hij voor zijn dertigste nog een keer buiten komt :P

ieeeepppppp :P

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 14:05

vanDaal

-ismeereentje

hehehe... lol :)

Verwijderd

Says who? ;)

• Femme
  • Laatst online: 00:40

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die interviewer vroeg: "En je wilt zeker voor je 30ste binnen zijn", waarop ik niet meteen ontkende zoals elke snuggere Nederlander dat zou doen (wie wil er niet voor z'n dertigste binnen zijn). Ik zei zoiets van dat dit nou niet het hoofddoel in m'n leven is (om voor je 30ste binnen te zijn). Dit is gewoon op de Story/Privé-style een niet-ontkenning omdraaien tot een bevestiging van een vraag.

Die vent dacht bdw dat Bill Gates mijn idool zou zijn :).

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:33
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:52 schreef Femme het volgende:
Die vent dacht bdw dat Bill Gates mijn idool zou zijn :).[/quote]Wou je soms zeggen dat dat niet zo is? :)

Maar toch opvallend hoeveel tsja-hoe-zullen-we-ze-noemen...-non-tweakers-ofzo denken dat iedereen die een beetje iets van computers afweet Bill Gates als idool beschouwt... (terwijl dat in werkelijkheid nou niet echt helemaal correct is...)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die vent dacht bdw dat Bill Gates mijn idool zou zijn[/quote]he is tha >:)>:)

• Cookie
Misschien niet om z'n looks, maar om z'n salarisontwikkeling benijd ik hem wel :).

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Jaloers op zijn bankrekeningen idd :)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
naja. goed. je ken van good-ol'-bill zeggen wat je wil, maar hij hoeft zich iig geen zorgen meer te maken over het geld.. :P

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Post 20.000 :)

Sorry, het moest echt FF. Dit is de 20.000e post in het Lieve Adjes forum :)

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net7/beerchug.gif
<font size=5>Proost!</font>

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Dan doe ik wel 20003 :)

AKA Rinkel weblog

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
maar uhm Femme, stond die kerel zo maar bij je op de stoep of is dit interview in het kader van internet man van het jaar. wel stoer hoor om zo in de krant te komen.
/offtopic/

jij woont toch in zevenaar?? hebben ze daar geen gelrevision.chello?

/offtopic/

Ik zou het doen!

• Daniel
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
In Zevenaar wel, maar in Ruurlo (ergens in de badlands tussen Zutphen en Doetinchem) dus niet, en op de afgelegen boerderij waar Femme woont al helemaal niet

Ze hebben net vorig jaar telefoon en elektriciteit gekreken ;)

• McMiGHtY
  • Laatst online: 18-02 10:48

McMiGHtY

- burp -

Niet lopen fokken met de achterhoek he???

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 11:40 schreef Daniel Kegel het volgende:
In Zevenaar wel, maar in Ruurlo (ergens in de badlands tussen Zutphen en Doetinchem) dus niet, en op de afgelegen boerderij waar Femme woont al helemaal niet

Ze hebben net vorig jaar telefoon en elektriciteit gekreken ;)[/quote]En volgend jaar riolering! (vrij naar Finkers)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 11:40 schreef Daniel Kegel het volgende:

Ze hebben net vorig jaar telefoon en elektriciteit gekreken ;)[/quote]en al helemaal niet fucken met doetinchem :(:(:(
Daniel Kegel heeft volgens mij dan problemen >:)>:)>:)>:)>:)

PS wij hebben wel kabel :D:D

• Daniel
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
[op-kast-jaag mode on]Doetinchem? Daar heb ik een keer een project moeten doen voor school...wat een trieste vertoning zeg, de sloppenwijken van Jakarta zijn een villapark vergeleken met die puinhoop >:)>:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 13:39 schreef Daniel Kegel het volgende:
[op-kast-jaag mode on]Doetinchem? Daar heb ik een keer een project moeten doen voor school...wat een trieste vertoning zeg, de sloppenwijken van Jakarta zijn een villapark vergeleken met die puinhoop >:)>:)[/quote]nijkerk lag toch in jakarta???? >:)>:)>:)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
wel gezellig met al die achterhoekers!! ik kom zelf uit Ulft :)

Ik zou het doen!

• Cookie
Heb eeuwen geleden 2 jaar in de Akkerstraat gewoond en ging daar toen naar de kleuterschool. Die staat er inmiddels allang niet meer. Kom nog wel regelmatig in de Achterhoek. Een van m'n opdrachtgevers zit in Netterden en Ulft. Soms rijd ik via Arnhem, dan weer via Kleve/Emmerich, lekker relaxed. Kan iemand mij het belangrijkste verschil aangeven tussen Twentenaren en Achterhoekers (no flame intended!!!)? Beide streken kennen Krentewegge en 't Naoberschap.

• budi
  • Laatst online: 10:12
Hmmm, lekker saté Rammes! :9

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 15:01 schreef testcase het volgende:
Heb eeuwen geleden 2 jaar in de Akkerstraat gewoond en ging daar toen naar de kleuterschool. Die staat er inmiddels allang niet meer. Kom nog wel regelmatig in de Achterhoek. Een van m'n opdrachtgevers zit in Netterden en Ulft. Soms rijd ik via Arnhem, dan weer via Kleve/Emmerich, lekker relaxed. Kan iemand mij het belangrijkste verschil aangeven tussen Twentenaren en Achterhoekers (no flame intended!!!)? Beide streken kennen Krentewegge en 't Naoberschap.[/quote]hier betere feesten :?:?:?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Wie is die "werknemer" eigenlijk?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:12 schreef havana het volgende:
Wie is die "werknemer" eigenlijk?[/quote]Floris_Diemel

• Redlum
  • Laatst online: 01-09-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>PS wij hebben wel kabel :D:D[/quote]Valt dat kabel te noemen? :'(<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[op-kast-jaag mode on]Doetinchem? Daar heb ik een keer een project moeten doen voor school...wat een trieste vertoning zeg, de sloppenwijken van Jakarta zijn een villapark vergeleken met die puinhoop >:)>:)[/quote]Raver waar woon je?
Volgens mij moeten we meneer Kegel maar is ff een bezoekje brengen >:):7

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 20:38 schreef GrimLord het volgende:
Raver waar woon je?
Volgens mij moeten we meneer Kegel maar is ff een bezoekje brengen >:):7[/quote]men zegt dat het kabel is al is een simpele 56k modem nog sneller

en laat dat kegeltje maar hij heeft het al zo zwaar >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
LOl nee het is bami raMes ennuh rammes komt van het woord Ram eens :P no offence!

Ik zou het doen!

• Martin Sturm
  • Laatst online: 12-02 13:47
Oh. Maar Floris Diemel is toch nog maar sinds kort onderdeel van het tweakers-team? Hij is dan wel goed, als ie zo snel promotie maakt... :)

• Daniel
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ach, 't is gewoon een kwestie van je overal mee bemoeien ;)

Er is gewoon een shitload aan werk te doen, en dan vooral op het gebied waar Floris goed in is...bellen, bellen en nog eens bellen ;)

De rekening die ik deze maand krijg wil ik eigenlijk helemaal niet zien...ik hang elke dag minstens een half uur met Floris aan de telefoon...mobiel...:7

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 09:00 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ach, 't is gewoon een kwestie van je overal mee bemoeien ;)

Er is gewoon een shitload aan werk te doen, en dan vooral op het gebied waar Floris goed in is...bellen, bellen en nog eens bellen ;)

De rekening die ik deze maand krijg wil ik eigenlijk helemaal niet zien...ik hang elke dag minstens een half uur met Floris aan de telefoon...mobiel...:7
gewoon met je rekening naar femme :P en dan heel zielig zeggen "femme ik heb geld nodig":'(
en misschien heel misschien werkt het ook nog :P:P:P:D:D

• Hyp Hyper
Op donderdag 16 november 2000 09:04 schreef raver het volgende:

[..]
gewoon met je rekening naar femme :P en dan heel zielig zeggen "femme ik heb geld nodig":'(
en misschien heel misschien werkt het ook nog :P:P:P:D:D
Dan zegt Femme: voor jou 10 anderen! >:)

• Daniel
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Als ie slim is doet ie dat niet...;)

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 09:05 schreef Hyp Hyper het volgende:

[..]
Dan zegt Femme: voor jou 10 anderen! >:)
volgens mij wil HlpDsK nog wel >:)>:)

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 09:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
Als ie slim is doet ie dat niet...;)
maar wie zegt dat hij slim is :?:?:?

• Daniel
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nouja, als je zo'n site als T.net opzet heb je vast wel ergens een spoortje van intelligentie zitten :)

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 10:32 schreef Daniel Kegel het volgende:
Nouja, als je zo'n site als T.net opzet heb je vast wel ergens een spoortje van intelligentie zitten :)
en hij komt uit de achterhoek daar wonen eigenlijk alleen maar slimme mensen :P:P

Verwijderd

Op woensdag 15 november 2000 11:50 schreef raver het volgende:

Ze hebben net vorig jaar telefoon en elektriciteit gekreken ;)
en al helemaal niet fucken met doetinchem :(:(:(
Daniel Kegel heeft volgens mij dan problemen >:)>:)>:)>:)>:)

PS wij hebben wel kabel :D:D[/quote]doetinchem zuigt
Wehl ruled

Verwijderd

Op dinsdag 14 november 2000 22:52 schreef Femme het volgende:

Die vent dacht bdw dat Bill Gates mijn idool zou zijn :).
LOL

Verwijderd

Hey Daniel Kegel,

Jij trekt op een of andere manier bij elke posting de opmaak aan beide kanten 0,5 CM uit zijn verband.... :) Hoe je het doet ik zou het niet weten, maar het is dat je het weet... ie5.50.Nog_wat_getallen @ 1024*768

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
klopt.
zie ik op mijn scherm ook (1024x768x32 + IE5.5)
hoe kan dat?

Verwijderd

Zie ik ook. :(:)

Verwijderd

das omdat er bij hem ook nog administrator en het aantal posts achterstaat dus is het veld te klein

Verwijderd

Komt vast hier door:
Geplaatst door Daniel Kegel (Administrator - 826) - donderdag 16 november 2000 09:00

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Ieder zijn manier van opvallen

AKA Rinkel weblog

• Floor-is
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Tsjah de een heeft een icoon van bijna 47k en de ander past gewoon niet in de lay-out (including me).

Euh over die telefoonrekening: Daar durf ik inderdaad niet echt mee bij Femme aan te komen, ik heb nu ruim 24uur gebeld in zes/zeven weken tijd. Misschien wordt het toch eens tijd voor een zakelijk abbonnement? Kan je wel grote belbundels inkopen, voor weinig ook nog... 17ct/min :)

Bericht hierboven

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 15 november 2000 11:40 schreef Daniel Kegel het volgende:
In Zevenaar wel, maar in Ruurlo (ergens in de badlands tussen Zutphen en Doetinchem
ik heb medelijden met die mensen uit ruurlo
die hebben net een nieuwe burgemeesterin en dat was onze vroegere wethouder
best wel een bitch

PSN: Houtvlot

Verwijderd

Tijd voor andere zaken, zoals voor een vriendin, heeft hij voorlopig dan ook niet.
En vrienden...of zijn jullie dat?

Verwijderd

Natuurlijk >:)
Pagina: 1