Problemen met XP2000+ en K7VZA

Pagina: 1
Acties:

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-08 10:00
Het zit zo: Ik heb een XP2000+ gekocht + Zalman koeler. CPU inbouwen, daarna Zalman ( in miditower.. grr :+ ) erin gezet. PC aan, koeler slingert aan, HDD's aan, rest aan, behalve monitor, muis en toetsenbord. Ik denk wtf? Ik kijken of het aan de kabel van de monitor oid ligt, of videokaart. Nee, zit allemaal goed. Dus heb mijn Duron 900 er maar weer ingestopt, want ik moest er toch op werken. Volgende dag nog een keer proberen, kijken of ik iets verkeerd had gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik had de BIOS update tot XP 2600+ geinstalleerd.
Ik dus volgende dag naar de winkel (Maxpert). Zij willen em wel even maken. Zij snappen eerst het probleem ook niet, maar na een tijdje vinden ze de goede jumper ( Mij niet verteld welke 8)7 ), en de PC start perfect op. Ik weer met PC naar huis, stekkers eraan, power. Nog steeds geen beeld of muis of whatever. |:(

Ik hoop dat jullie een beeld van de situatie hebben en mij kunnen helpen :Y)

Oja, overige hardware, GF4 Ti4200, SB128 PCI, 30 GB WD.

:'(

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:30

The Third Man

The Third Jellyfish

BIOS reset al geprobeerd?

• Lampie
vooraf: ik ben geen expert op dit gebied :P

Daar zat ik ook al naar te zoeken in het boekje van me mainboard, maar ik kan niet vinden hoe ik em moet resetten. Er is 1 Jumper, de clear CMOS jumper waarvan ik denk dat dat de goede is. Klopt dat?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ja, Clear CMOS is de reset jumper. Wel je bak uitzetten als je die omzet ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

De jumper die is omgezet door ons is de jumper van 100/133 fsb....dat is je nog verteld 8)7

• Lampie
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 20:37:
De jumper die is omgezet door ons is de jumper van 100/133 fsb....dat is je nog verteld 8)7
O, ook hallo :) Zeker niet goed opgelet, sorry ;)

Weet u dan misschien waarom ie het dan niet doet? De sla-aan PC :D

[ Voor 6% gewijzigd door Lampie op 04-02-2003 20:41 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Is je PC geaard, of juist niet? Misschien dat 'ie daarom raar doet :?

Verwijderd

De rest slaat wel aan?

• Lampie
Op dit moment gaat ie helemaal niet meer aan. Als ik em aansla komt er geen stroom op te staan zeg maar. Ja, stekker er in en voeding op 1 :/

Verwijderd

Is de schakelaar nu niet helemaal brak? Kom morgen anders nog maar even langs.....

• Lampie
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 20:54:
Is de schakelaar nu niet helemaal brak? Kom morgen anders nog maar even langs.....
Morgen kan niet, donderdag zal ik weer eventjes langskomen.
Maar ik blijf het vreemd vinden. Hij deed het, toen hebt u hem losgekoppeld en aan mij weer meegegeven, en thuisgekomen doet ie niets meer :(
Pagina: 1