Toon posts:

Soltek SL 75DRV 5 problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vroeger had ik een Soltek SL 75 KAV moederbord. (specs: Duron 800, 768 mb sdrram, 20gb Seagate HD, winXP prof). Met windows XP gaf dit de meest vreemde fouten zoals: als ik de slaapstand dee, was mijn hibernate-file beschadigt, na 1 maand moest ik XP herinstalleren nadat een of ander windows bestand beschadigt was, ...
Nu is mijn vraag, heeft de soltek sl75drv5 ook die problemen? ( nu met XP 1800+, 256 mb ddr 266, ibm 40 gb)

Merci

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Je hebt een compleet nieuw systeem? en dan denk je dat die problemen weer komen? k denk trouwens niet dat dat een de hardware lag, maar ergens in Windows ofzo :) Maar ja. Shit happens ;)

Verwijderd

Inderdaad beetje domme vraag ja.
Alsof alle Soltek borden die problemen vertonen. Jou probleem lijkt me gewoon een brakke windows XP installatie.

Je kan dus met een gerust hart dat bordje kopen hoor :).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat hangt in principe niet van de moederbord af, maar van de gebruiker itself en van de hele systeemconfiguratie ;)

Ik zou in jouw geval gewoon eerst de HDD en geheugen testen op fouten. Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die je onderaan op Technische PMG FAQ kunt vinden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Problemen kunnen overal aan liggen, maar om nu bij voorbaat een topic te openen over een niet bestaand probleem dat eventueel op zou kunnen treden bij één v.d. duizenden moederborden welke verkrijgbaar zijn? Met alle respect, lijkt me niet zo'n goed idee dit.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.