Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IR] Welke afstandbediening?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik heb nu een infrarood sensor gebouwd volgens dit artikel;
http://www.heatseekerz.ne...page=articles&articleid=4
Nu vroeg ik me af wat voor afstandbediening ik hiervoor kan gebruiken en waar ik die kan kopen.
Ik wil het liefst een afstandbediening met alleen de knoppen play/pause, stop, ff, rewind etc etc. omdat ik hem uitsluitend voor video en audio gebruik, zoals de meesten die IR doen.
Heeft iemand een idee?

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

[We will be able to control every application on our pc from a distance up to 30 meters. And this with a unit from an old TV or stereo]

staat op de pagina waar je de beschrijving vandaan hebt gehaald

voor de afstandsbedienig zou ik een multifunctionele aanschaffen, dan kun je onder de verschillende apparaten, andere toetsen instellingen geven

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
En hoeveel kosten die ongeveer?

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

hmm vanaf 10 euro (kruidvat, aldi etc.. zelfs de gamma heeft ze) let op acties

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

je kunt echt elke afstandsbediening ervoor gebruiken hoor.

Verwijderd

Je kan tog ook gewoon een remote van een cideorecorder gebruiken, igg dat ben ik van plan :)

• Firestorm
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ik gebruik zelf de AB van me sony cd speler, werkt prima, maar moet niet vergeten de cd speler uit te zetten voordat ik filmpje ga kijken ;)

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb zelf ook iets soortgelijks (maar dan met een oude receiver uit een oude videorecorder) en ik gebruik er gewoon de afstandsbediening van m'n Sony Stereo-set op. De afstandsbediening van die oude video werkte overigens ook wel, maar het configureren ging niet echt lekker (veel errors enzo, dus heb maar die van m'n stereo genomen... batterijen zullen wel bijna leeg zijn ofzoiets, geen zin om het uit te zoeken :)).

Maar in principe moet (bijna) iedere afstandsbediening werken... Meestal is namelijk het enige verschil tussen die afstandsbedieningen de 'code' die ze versturen.

[ Voor 10% gewijzigd door steenz op 04-02-2003 21:06 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Welke afstandsbediening? Elke afstandsbediening! Haal een universele ofzo of regel een van een oude CD speler.. Daar kan je op GoT verder onmogelijk mee geholpen worden, gewoon zelf iets regelen

[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 04-02-2003 21:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.