Magnat bull power 2200 stopt ermee...

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Ik heb vanmiddag bij de mediamarkt bovenstaande Amp gehaald, en aangesloten met zo'n versterker aansluit-set. Ik had hem gebrugd en aangesloten op m'n subwoofer. Het ding werkte perfect, ik was zo blij als een kind. Ik ging meteen ff naar een verlaten parkeerterrein om het geluid goed op elkaar af te stellen...maar onderweg kwam er ineens een hard bas-stukje, en hij stond iets te hard afgesteld geloof ik, want hij sloeg op beveiliging!!!! Maargoed, ik denk zekeringetje kapot ofzo, maar alles aan de bekabeling is nog intakt....het LEDje brand een tijd lang rood, springt daarna heel even op groen en daarna meteen weer op rood....dit gaat gepaard met een diep geluid uit de bass-box.....ik ben ten einde raad, in de handleiding staat niks over resetten oid, dus ik weet het niet meer...heb ik hem opgeblazen????? :'(

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Dat zou zomaar kunnen ja.. Waarom ga je er niet gewoon mee terug naar de winkel ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
tbusquet schreef op 04 februari 2003 @ 19:42:
Dat zou zomaar kunnen ja.. Waarom ga je er niet gewoon mee terug naar de winkel ?
Hmmm ik vraag het eerst eventjes, misschien is het wel een bekend probleem en kan ik het makkelijk zelf oplossen?? Maar ik snap het niet, is het mogelijk dat ie op deze manier stuk kan gaan? Want hij deed het wel eventjes, in het begin....
en de 2e reden is dat het weer zo'n heel gedoe is om naar de mediamarkt te gaan...ringweg, files etc je kent het wel, maarja als niemand wat weet zit er weinig anders op...?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt