Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Als je je TV-out gebruikt krijg je volgens mij altijd een kopie van je huidige beeld, of je moet er echt een speciaal programma voor hebben. Misschien had die videokaart van je vriend dualhead en stuurde hij daarmee de TV aan?
Vraag gewoon eens aan hem hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, dat is denk ik een stuk makkelijker
Vraag gewoon eens aan hem hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, dat is denk ik een stuk makkelijker
The devil is in the details.
Die videokaart was een Geforce 2 T400
zit geen dualhead op en ik heb gevraagd hoe hij het deed en hij deed het gewoon via de drivers van Nvidea., gewoon settings van het brueablad en advanced en daar kon hij dat instellen?
Kijk maar ik heb geen nvidea maar ATI dus ik vroeg me af of met een ATI zo iets ook kan?
Kijk maar ik heb geen nvidea maar ATI dus ik vroeg me af of met een ATI zo iets ook kan?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ooh ja ik had er niet aan gedacht dat jullie allebei een andere videokaart hebben. Als het met een Geforce kaart kan zal het denk ik ook wel kunnen met een Radeon, hoe zou ik niet weten. Ik had zelf nog nooit gehoord van die mogelijkheid eigenlijk.
The devil is in the details.
Ja ik had er dus ook nooit van gehoord tot dat ik het zag bij hem, is eigenlijk wel super handig? Dus ik dacht ook van nou is ff kijken hoe dat bij mn Radeon zit maar kan dus echt nergens zon setting vinden?MaRc0 schreef op 04 February 2003 @ 19:57:
Ooh ja ik had er niet aan gedacht dat jullie allebei een andere videokaart hebben. Als het met een Geforce kaart kan zal het denk ik ook wel kunnen met een Radeon, hoe zou ik niet weten. Ik had zelf nog nooit gehoord van die mogelijkheid eigenlijk.