Radeon 7000 beeld op monitor anders als beeld op TV?

Pagina: 1
Acties:

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik was laatst bij een vriend die heeft een GF2 en die kon via de settings van zijn videokaart zorgen dat het beeld van een DivX altijd groot op zn TV getoond werd en dan kon hij zeg maar op de pc gewoon iets anders doen en het beeld op de TV speelde gewoon door.

Bij mij is het zo als ik mn Tv-out aan zet dat het beeld bij beiden het zelfde is ook schakeld mijn monitor automatisch terug op 60hz omdat de TV niet meer aankon bij hem bleef zijn monitor lekker op 85hz draaien :)

Nou ja ik heb dus lopen zoeken bij die settings van mijn kaart maar kan nix vinden hoe ik dit zou moeten instellen, kan het gewoon niet met de drivers van ATI of zie ik iets over het hoofd?

O voor wat het waard is hij gebruikte Bsplayer 0.86 build 493, maarja ook deze heb ik geinstalleerd en ook daar kon ik nix vinden over een setting waarmee ik dit mogenlijk kon maken?

Iemand die het weet?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Als je je TV-out gebruikt krijg je volgens mij altijd een kopie van je huidige beeld, of je moet er echt een speciaal programma voor hebben. Misschien had die videokaart van je vriend dualhead en stuurde hij daarmee de TV aan?
Vraag gewoon eens aan hem hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, dat is denk ik een stuk makkelijker :)

The devil is in the details.

• Ibbelz
Die videokaart was een Geforce 2 T400 :? zit geen dualhead op en ik heb gevraagd hoe hij het deed en hij deed het gewoon via de drivers van Nvidea., gewoon settings van het brueablad en advanced en daar kon hij dat instellen?

Kijk maar ik heb geen nvidea maar ATI dus ik vroeg me af of met een ATI zo iets ook kan?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Ooh ja ik had er niet aan gedacht dat jullie allebei een andere videokaart hebben. Als het met een Geforce kaart kan zal het denk ik ook wel kunnen met een Radeon, hoe zou ik niet weten. Ik had zelf nog nooit gehoord van die mogelijkheid eigenlijk.

The devil is in the details.

• Ibbelz
MaRc0 schreef op 04 February 2003 @ 19:57:
Ooh ja ik had er niet aan gedacht dat jullie allebei een andere videokaart hebben. Als het met een Geforce kaart kan zal het denk ik ook wel kunnen met een Radeon, hoe zou ik niet weten. Ik had zelf nog nooit gehoord van die mogelijkheid eigenlijk.
Ja ik had er dus ook nooit van gehoord tot dat ik het zag bij hem, is eigenlijk wel super handig? Dus ik dacht ook van nou is ff kijken hoe dat bij mn Radeon zit maar kan dus echt nergens zon setting vinden?