"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
heb nu alles er weer afgegooid en opnieuw installed maar nog immer geen mysql.server te bekennen.
wellicht dat redhat besloten heeft deze file uit de RPM te verwijderen om wat voor reden dan ook?
kan er ook niets over terug vinden op redhat.com
er is iig niet iets dat mysql gaat starten na reboot...
kan het wel handmatig doen maar vraag me toch af wat de reden is dat deze file er niet bij zit, als je de rpm versie van mysql.com pakt zitie er wel bij dacht ik maar die gebruikt weer andere paden....
aargh.
wellicht dat redhat besloten heeft deze file uit de RPM te verwijderen om wat voor reden dan ook?
kan er ook niets over terug vinden op redhat.com
er is iig niet iets dat mysql gaat starten na reboot...
kan het wel handmatig doen maar vraag me toch af wat de reden is dat deze file er niet bij zit, als je de rpm versie van mysql.com pakt zitie er wel bij dacht ik maar die gebruikt weer andere paden....
aargh.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
http://www.redhat.com/doc...om-guide/ch-services.html
Wat is er mis met het feit dat je zelf een opstart script maakt, is veel minder typwerk dan deze draad. Desnoods gebruik je de versie van MySQL en past deze conform je systeem aan. In bovenstaande link valt wel te lezen hoe je een service in RH7.3 aanzwengelt.
Wat is er mis met het feit dat je zelf een opstart script maakt, is veel minder typwerk dan deze draad. Desnoods gebruik je de versie van MySQL en past deze conform je systeem aan. In bovenstaande link valt wel te lezen hoe je een service in RH7.3 aanzwengelt.
die service werkt al maar dat was mijn punt niet....
was gewoon gefrustreerd dat ze die file er uit slopen en dat niet even ergens melden.
ik maar denken dat er iets fout is met mijn installatie.
moest het ff kwijt.
mischien een nieuwe rule voor NOS: het is hier geen psychiatrisch opvang huis
was gewoon gefrustreerd dat ze die file er uit slopen en dat niet even ergens melden.
ik maar denken dat er iets fout is met mijn installatie.
moest het ff kwijt.
mischien een nieuwe rule voor NOS: het is hier geen psychiatrisch opvang huis