Toon posts:

Mp3 van flash met verschillende nummers helpp.

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik ben apsoluut niet goed in flash ik akn het niet eens maar heb een vraagje.
Ik wou graag net zoiets als www.bitte-ein-beat.com zo'n muziek player op je site van flash zijn die er ook kant en klaar alvast bedankt
Het gaat om deze site daar wil ik zo iets plaatsen www.clanxabre.tk

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 18:54 ]

Verwijderd

Je begrijpt vast wel met ons dat de faq lezen nooit kwaad kan.
Zelf zoeken (GoT/google) naar flash mp3 zou geen kwaad doen.

Ik zelf wil je best helpen, maar wel met concrete problemen...niet met dit soort scriptrequests.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik kan ze ook niet vinden en dat is dus het probleem p.s was ik vergeten neer te zetten maar de meeste die ik vond moest je zelf doen en dan begreep ik er nog niks van

Verwijderd

Hoewel ik begrijp dat het moeilijk is om zomaar in flash te beginnen en iets te maken, legt de gemiddelde tutorial het voldoende uit.
Wat ik jou nu hoor (lees: lees) zeggen is....ja maar, ik heb geen zin om zo'n tutorial te doen.

Om je hier te kunnen helpen met dingen, moeten we je kunnen helpen met een probleem. Niet met een script request.

Conclusie:
Zeg het zelf maar, wat wil je.....iets leren, en je kennis uitbreiden. Hiermee verijk je jezelf alswel dat je in de toekomst anderen misschien verrijken met de hier vergaarde kennis.
Of wil je de scriptrequest laten staan, met alle gevolgen van dien.

Verwijderd

Topicstarter
Tutorials hartstikke leuk maar heb weinig tijd want ben de clan leader weet je en steek heel veel tijd in oom te trainen en daarom weinig tijd en heb ook nog over een tijdje tentames en exames :S en die wil ik niet verpesten om veel tijd inte steken door een tutorial die je niet snapt maar kan jij goed Flash kan jij mischien er een maken voor mij alvast bedankt

Verwijderd

LOL :P Jij bent erg grappig....neem maar even de tijd in jou drukke bestaan als clan leader om de FAQ te lezen....dan begrijp je dat dit hier niet getolereerd word.

Anderen van ons hebben het ook erg druk, dat noemen we een fulltime baan.

Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)

[rml]B-Top in "[ W&G] Scriptrequest"[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 19:13 ]

Verwijderd

En daarnaast zijn punten, komma's en enters ook niet verkeerd. En je spelling kan ook wel het een en ander gebruiken.

• syllaz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 17:01
ga naar http://www.flashkit.com en zoek daar eens even, staat genoeg. :)

Verwijderd

B-Top maakt het vrij duidelijk. W&G is er niet voor luie users. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.