Trust wireless audio/video transmitter 100V probs...

Pagina: 1
Acties:

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 11:01

Donnie

AKA DonCorleone

Topicstarter
Jongens, ik zit met een probleempje, ik heb vandaag zo'n draadloos setje gekocht zodat ik gewoon lekker films op mijn tv kan kijken, alles goed aangesloten enzo, en alles werkt, op de tv zie ik dus ook kleur enzo. Videocdtje afspelen werkt maar divxjes Ho maar (krijg paars beeld) :(

Ik hoop dat jullie iets weten....

Alvast bedankt!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klinkt als een probleem met overlays oid; de driver (filter) die je gebruikt gooit de video als layer bovenop het windows-scherm, en gooit (om aan te geven voor zichzelf waar de video moet komen) in de media player die je gebruikt een paars vlak neer (een kleur die daarvoor bruikbaar is omdat je zoiets bar weinig toepast). Zelfde probleem als niet kunnen capturen van Quicktime e.d.

Probeer dus eens een ander filter, of desnoods een VGA -> TV converter.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hoe zien de divxjes er op je desktop uit dan? In neem aan dat je een videokaart met tv-out gebruikt? Heb je meer info?

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 11:01

Donnie

AKA DonCorleone

Topicstarter
divxjes zien er goed uit,... op tv paars.. ja ik gebruik een tv-out

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• HunterPro
  • Niet online
wat ik dus zeg: die videobeelden worden op een andere 'layer' toegevoegd en pas als laatste met je VGA-signaal gemixed naar je VGA-out. Die divx zul je, op deze manier, dus nooit op je TV krijgen, aangezien je heel die videobeelden niet uit dat poortje krijgt (alleen de localisatie-kleuren waar die videobeelden geplaatst hadden moeten worden).

Ik gebruik zelf de filters van www.divx.com en bij uitzondering soms de filters die NIMO levert, en gebruik een Geforce 2 MX400 TV-out (Abit Siluro 64 mb), en heb nog nooit de problemen die jij noemt met DivX gehad; echter komt een dergelijk verhaal me wel bekend voor. Het komt vaker voor als mensen dingen als Quicktime willen zien op TV of capturen met software.

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:56

TdV

Wat kan helpen is je tv out als primair scherm aangeven. Ik weet niet of dat met alle kaarten kan maar bij ati zit dat onder displays. Ook kan je theater mode aanzetten bij ati die er voor zorgt dat elke geopende divx fullscreen op je tv wordt weergegeven. Met een Nvidia kaart (of andere) zal er ook wel een dergelijke optie te vinden zijn denk ik.

Verwijderd

Ik haal mij morgen 1 op. Kan je me ook vertellen als ik dan ook games op de tv kan spelen met dat Apperaatje staat namelijk niet bij de specs.

En kan iemand mij vertellen als ik nog scherp beeld hou als ik van zolder naar de woonkamer moet :/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 11:17 ]

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 10:42:
Ik haal mij morgen 1 op. Kan je me ook vertellen als ik dan ook games op de tv kan spelen met dat Apperaatje staat namelijk niet bij de specs.

En kan iemand mij vertellen als ik nog scherp beeld hou als ik van zolder naar de woonkamer moet :/
Niet de Trust maar de Philips (samen met een svideo -> scart omzettertje dan) gebruiken om je video draadloos te verzenden, een :9 beeld geeft die :)

is alleen wel 2x zo duur (159 euro bij de mediamarkt) :(
Pagina: 1