Toon posts:

2 soorten geheugen bij elkaar (beide pc2100 DDR)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik nu een dubbelpost doen, maar ik vergat wat details, ik kan namelijk niet vinden waaraan het kan liggen.

Ik had 256 MB DDR RAM PC2100 van het merk Crucial
Ik heb hier nu 512 DDR RAM PC2100 bijgezet van het merk Elixir.

Hij ziet alleen 512 en niet die 256 erbij, nu heb ik eens gehoord dan je bij Crucial geheugen allen maar Crucial kunt bijzetten, maar of dat waar is.

Ik heb net een BIOS Update gedaan maar ik blijf hetzelfde probleem houden

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
meer gaan zoeken vorige post zijn ook dichtgegaan daardoor.. lees eerst of bekijk je vorige topics en denk door waarom hij closed is..

Verwijderd

Topicstarter
Eehm ik kan daar de oplossing niet in vinden en ik heb dat stukje over geheugen doorgelezen..Ook hoorde ik van iemand dat je niet 256 bij 512 kunt stoppen, maar dat het modules van dezelfde grootte moeten zijn. Maar dat lijkt mij een beetje onzin eigelijk

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02

MBV

Bel of mail eens naar waar je hem hebt gekocht, of bel een computerzaak op die service hoog in het vaandel heeft staan en dus soieso wil helpen ( www.paradigit.nl is zo'n bedrijf). zo'n bedrijf kan iig vertellen of 256 <=> 512 moet werken, en of merken iets uitmaken. Zelf werk ik niet bij de Technische dienst, maar gok dat het aan de combinatie mobo <-> crucial <-> elexir toevallig niet werkt. Probeer eens te ruilen met iemand anders.

(ik weet het, zelfs ik ben te lui om door de vorige topic's heen te zoeken O-) )

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Opnieuw:

Je gaat gewoon eerst op de FAQ kijken: Technische PMG FAQ. En daarna vind je onder 'geheugen': Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen?

Dikke kans dat je een cheap-ass 512MB reepje met 8 chipjes hebt, wat dus op jouw mobo voor de helft wordt herkend :z

Tot slot: nieuw topic na een slotje is NIET de bedoeling. Lees de sticky in LA. Jouw topics gingen dicht omdat je overduidelijk niet (goed) in de FAQ hebt gekeken en omdat jouw openingspost niet voldoet (lees de 1e posting van LEZEN eer je hier een topic opent! en de FAQ Forumgedrag).

[ Voor 43% gewijzigd door BalusC op 04-02-2003 19:36 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.