Toon posts:

Eventviewer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek geweest op het internet achter een lijst van ID's waarmee je wat meer info kan vinden over de boodschappen die eventviewer in Window NT of Windows 2000 produceert.

Ik heb ergens op een workstation error ID 11 en 12 gekregen.

"The ringbuffer that stores incoming mouse data has overflowed. (buffer size is configurable via the registry)"

Maar ik kan er nergens iets over vinden. Een andere muis brengt geen relaas. Misschien de connector op het mobo dan die een fout geeft ? De PC werkt voor het overige perfect alleen loopt hij af en toe vast en daarna zie ik in de eventviewer die boodschap.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 00:29
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 17:12:
Ik ben op zoek geweest op het internet achter een lijst van ID's waarmee je wat meer info kan vinden over de boodschappen die eventviewer in Window NT of Windows 2000 produceert.

Ik heb ergens op een workstation error ID 11 en 12 gekregen.

"The ringbuffer that stores incoming mouse data has overflowed. (buffer size is configurable via the registry)"

Maar ik kan er nergens iets over vinden. Een andere muis brengt geen relaas. Misschien de connector op het mobo dan die een fout geeft ? De PC werkt voor het overige perfect alleen loopt hij af en toe vast en daarna zie ik in de eventviewer die boodschap.
Heb je al in de microsoft knowledgebase gezocht? Zo niet dan zou ik daar maar eerst eens zoeken.

Verwijderd

Is de PS2 port niet omhoog gekrikt (PS2Rate) ?

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Busmouse\Parameters]
"MouseDataQueueSize"=dword:000000c8
"NumberOfButtons"=dword:00000002
"SampleRate"=dword:00000032
"PointerDeviceBaseName"="PointerPort"

Wel grappig, een bufferoverflow van een muis... :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 17:41 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
www.eventid.net al geprobeerd? :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

SUPPORT.MICROSOFT.COM
WWW.EVENTID.NET

Verwijderd

Topicstarter
Great one dudes !

Ik had reeds gezocht op Microsoft technet maar daar was niks te vinden.

Thx, tweakers is dikwijls een echte hulp. Keep up the good work !
Pagina: 1