• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 13:05
Ik wil een nieuwe telefoon kopen en nou staat m'n keus voor een Dutchtone Allin obonnement al vast, alleen heeft dutchtone meerdere telefoon die hierbij gratis zijn.

De C45, C45i, M50 en de C55. Nou heb ik nu een M35i(postbank ding) en die begint wat brak te worden maar ik heb er wel een hele handige bureaulader voor en een karkit van 100 piek

Nou is m'n vraag welke van deze telefoons is ook te gebruiken met deze assecoires? De C55 al niet vond ik met de search (smallere dataconnector) maar die heeft wel hadsfree.
Als die M50 wel compatible zou zijn zou dat wel heel mooi zijn.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, die is compatible.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 16:15
De M50 in ieder geval wel, de rest weet ik niet...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 09:39
De C45 en C45i denk ik ook dan, je zou t in een winkel kunnen proberen. Maar als je al weet dat deze foon's compatible zijn, en je wilt iig een compatibale zou ik dus gewoon de M50 nemen, geen reden om dan nog een C45 te nemen :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Siemens C25, C35, C45, S25, S35, S45, M35, ME45, M50, MT50, A50 en nog een paar hebben allemaal de zelfde aansluiting.

Vanaf de 55 serie zal de nieuwe, plattere connnector aanwezig zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
www.siemens.com

Neem eens een kijkje daar. Daar valt vast wel uit te vogelen of de beol compatible is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.