Toon posts:

Weer op 1 .. en nog een grote bonus!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We staan vandaag weer op #1. Weer met meer dan een miljoen blokjes. Als we deze aantallen halen terwijl we aan het sparen zijn, moet het wel goed gaan met DPC :)

Oh ja, wat is die grote bonus dan? Nou, omdat we dus op #13 staan overall hoef ik niet meer te scrollen om DPC te zien in de overall-stats :P

Kheb ook niet gezegd dat iemand anders er iets aan heeft :P :P

Verwijderd

Ik kan me voorstellen dat dit van wezelijk belang voor je is en ik moet dan ook zeggen dat ik blij, heel erg blij, ontzettend blij voor je ben :)
Dank voor het delen van deze wel hele intieme persoonlijke verbetering :)
LOL

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik moet zeggen dat met een scrollmuis scrollen toch wel een zeer minimale inspanning is.. :) :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ik snap dat je het fijn vind dat je niet al je stats hoeft door te scrollen maar ik vind dat je wel degelijk in de gaate moet houden wat de andere teams doen dus je scrol muis zal toch nog erg veel belast worden.

Verwijderd

Topicstarter
Mwah, alles achter ons laten we achter in een grote stofwolk van de 'stampede', dus dat zit wel goed. We hebben onze horens naar voren gericht op de konten/billen/zitvlees/achterwerken van TA e.d., en daar hoef ik nou niet meer voor descrollen, ook met het wieltje niet. Joy :P

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
En dan tijdens het sparen met een anderhalve maand (47 dagen), dus nog voor de MegaFlush 6 op plaats no. 9. De komende maanden kunnen nog leuk worden. :) :) :) :)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

IK vraag me toch af welke resolutie jullie draaien, op 1152x864 kan ik met Netscape 4.6 de top18 zien en kon ik DPC dus al wéken zonder scrollen in de gaten houden.

Maar op 1024x786 kan ik maar tot de nr. 12 zien, dus DPC nog net niet.

Dus hoe heb je je comp ingesteld joh?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Voor mij geldt hetzelfde als bij HlpDsK, ik zie nu eindelijk (na 13 maanden) DPC zonder te scrollen. En ik kan nog helemaal niet scrollen (ja, kweet 't = nog ouderwets), dus voor mij is het ook feest..........hoera ;)
Pagina: 1