Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tower] zelf maken

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 10:55
Heey allemaal ik heb een bepaalde activiteiten op school en moet nu iets met hout maken(mag wel een beetje andere spul gebruiken).

nou wil ik zo doen dat ik een gehele tower voor mijn pc maak met daarin een plaat waar het moederboard op zit.

nou de vraag kan dit wordt het niet te warm etc. etc. :?

• Paul C
  • Laatst online: 22:44
Ja dat kan,
als je ff gezocht had dan wist je dat want het is al vaker gedaan.

Het zal ook niet te warm worden als je er maar een paar fans in gooit...

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

je zou even kunnen zoeken .. dan zou je vinden dat hout warmte erg vasthoud.. en dat je goed voor aarding moet zorgen onder het mobo.. alle pinnen moeten namelijk worden doorverbonden

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Ik heb toevallig net mijn MDF kast af! Het monteren van de moederbordplate en de backplate is ontzettend nauwkeurig werk. Je moet sowieso een mobo en wat kaarten bij je hebben om back- en mobo plate precies op de goede plaats te krijgen. Ook wordt het heel warm. Met de kast dicht stijgt mijn CPU temp van 45 naar 60 graden in een half uur.

Ik heb ook nog geen fans gemonteerd! Die heb ik net besteld. Papst fans voor weinig geluid (2ngl heten ze en maken 12dB p/s) en hopelijk goede koeling. Als ik wat ervaringen lees hier, dan is het met fans wel goed koel te houden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 16:11 ]

• Paul C
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 16:10:
Ik heb toevallig net mijn MDF kast af! Het monteren van de moederbordplate en de backplate is ontzettend nauwkeurig werk. Je moet sowieso een mobo en wat kaarten bij je hebben om back- en mobo plate precies op de goede plaats te krijgen. Ook wordt het heel warm. Met de kast dicht stijgt mijn CPU temp van 45 naar 60 graden in een half uur.
...
Natuurlijk wordt hij zo warm dat is toch normaal als je er geen casefan's in hebt zitten!!
Ik zit hier ook achter een computer zonder case-fans maar wel van staal en deze wordt met een P4 1.7ghz ook 63graden cpu en 44graden case temp...

(nee, ik ga hier geen fans in maken, is mijn compu ook niet...)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

FF zoeken op "Houten case" ofzo. Is al vaak langsgekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.