De opzet is dat clients inloggen via terminal services en dat 1 printer (hp laserjet 8000DN 2 lade's) 2 keer is aangemaakt op dezelfde standaard tcp-poort 192.168.29.12, waarom? Omdat ik in MS Access zodra ik wil printen niet kan kiezen welke lade die het papier moet pakken. In lade 2 zit normaal papier en lade 3 zit voorgedrukt papier. Beide zijn A4.
Nu heb ik in de instellingen aangegeven dat bij de 1e aangemaakte printer lade 1+3 de soort onbekend is en het afdrukmateriaal ook onbekend is. Lade 2 van de 1e printer is ingesteld op A4 en normaal.
Bij de 2e aangemaakte printer staan 1+2 op onbekend en lade 3 op A4 en normaal.
Nu is het probleem dat ondanks al die instellingen dat die blijft printen uit lade 2 en niet uit lade 3 als ik dat wil aangeven. Wie kan mij hiermee helpen? Ik kom er gewoon niet meer uit.
Nu heb ik in de instellingen aangegeven dat bij de 1e aangemaakte printer lade 1+3 de soort onbekend is en het afdrukmateriaal ook onbekend is. Lade 2 van de 1e printer is ingesteld op A4 en normaal.
Bij de 2e aangemaakte printer staan 1+2 op onbekend en lade 3 op A4 en normaal.
Nu is het probleem dat ondanks al die instellingen dat die blijft printen uit lade 2 en niet uit lade 3 als ik dat wil aangeven. Wie kan mij hiermee helpen? Ik kom er gewoon niet meer uit.
Another white boy in this movie? Damn!