Waar smartcardreader te koop voor windows 2000?

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:53
Ik ben op zoek naar informatie waar ik in Nederland smartcardreaders voor Windows 2000 (te gebruiken voor login) kan bestellen.

Via google en microsoft kom ik uiteindelijk op deze url uit maar daar vind ik geen links naar Nederlandse bedrijven. De bedrijven die daar staan genoemd geven op hun sites ook geen informatie over een Nederlandse reseller oid.

Dat gemplus vind ik nog wel het meest interessant en die readers zijn ook niet duur (ongeveer 60 dollar), maar die 26 dollar verzendkosten zitten me echt tegen.

Ik vraag me ook af waar ik die kaarten moet kopen, dus als iemand dat weet: graag.

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07-2025
Waarom moet het perse een nederlands bedrijf zijn? Mag het ook een Duits of een Engels bedrijf zijn? Want als jij je laat tegen houden door verzendkosten dan denk ik dat jij je moet afvragen wat zwaarder weegt... OF geen kosten maken maar meer kans op inbreuk op je pc OF een paar centen er tegen aan gooien met als gevolg dat je pc goed beveiligd is... Tis maar waar je voor kiest denk ik toch?

• Dennis
Daar heb je helemaal gelijk in. Als trouwens niets in Nederland die dingen kan leveren zal ik het alsnog uit Amerika moeten laten komen.

Nu nog iemand die de kaarten zelf verkoopt...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
gewoon even bellen met de dichtsbijzijnde IT dienstverlener, die kunnen je wel mee info geven :)

die dingen zijn gewoon in nederland te krijg, (techdata/ingram micro) noem ze maar op

A wise man's life is based around fuck you

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-02 12:51

Twarp

just grin...

Schlumberger heeft ook van die kaart readers, works like a charm. Ff google'n en je vind wel wat.

Meh ...

• Dennis
Ik zie trouwens net dat Gemplus (die ik eerder noemde) wél een kantoor in Nederland heeft, lekker goed verstopt zit dat op hun website....

Verwijderd

Ik heb hier een "i-key 1000 from Rainbow"

Is gewoon een sleuteltje welke werkt op een usb verleng kabel.

Ik gebruik hem niet om in te loggen, maarom statistieken te bekijken op i-net van mn'internet verbruik.

Maar ik krijg tijdens m'n win2k logon wel die smart card te zien, dus hij is er voor te gebruiken.

Wil je zien welke sleutel het is, ga dan naar:

http://meetpc.introweb.nl/ikey/getTraffic.html

succes!

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 10:41

Tubbietje

Illegaal!

Geloof dat Inmac ze ook wel heeft

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
eerste link als ik google naar "smartcard inloggen" :
http://www.compricon.nl/pdf/C5%20smartcard%20readers.pdf

• Dennis

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik denk dat dit beter past in [OH] aangezien het niet over het OS/software gaat :)
En de titel pas ik ook iets aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dennis
F_J_K schreef op 05 februari 2003 @ 12:35:
En de titel pas ik ook iets aan.
Doe dat nou niet, ik had juist login in de titel gezet zodat mensen hem met de search makkelijk terug kunnen vinden ipv dat ze steeds bij topics over smartmedia uitkomen..... :/

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM :)
Pagina: 1