Toon posts:

Colin mcrea 2.0 knalt eruit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq Evo n610 met radeon 7500, en windows Xp
willekeurig binnen colin stopt het spel en staat dan in een window,via de taskmanager is het dan wel weer te activeren maar is wel erg onhandig als je midden in een network game zit, ik heb alle andere actieve taken al gestopt, dus die kunnen in principe niet naar de voorgrond komen,
iemand enig idee? ;(

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 16:33

Row

Heb je orginele versie van het spel of gekraakte?
En heb je het probleem alleen bij netwerk of ook singelplaya?

Verwijderd

heb hetzelfde probleem,colin mcrae en ati kunnen niet met elkaar overweg en er zijn ook nog geen oplossingen voor dacht ik

Verwijderd

je kunt eff probere om de nieuwste drivers te downloade van je 3d kaart en van xp

www.microsoft.com

en download eff de nieuwste drivers hier vandaan

:9

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:54

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb het op m'n dell laptop ook (ati m6 16 mb, win xp prof sp1,), alleen dan sprint ie bij mij terug naar de desktop met de game in een maximized window ofzo. Dan druk ik op de taakbalk bovenin en ik kan weer verder :?

Toch vreemd, want op m'n gericom laptop (ati m6 32 mb, win xp prof) gebeurt dit niet en op m'n desktop (geforce 2 pro 64 mb, win xp prof sp1)

Zou het aan service pack 1 in combinatie met de ati drivers liggen?

Verwijderd

service pack 1 is vaag, ik had et gedownload en geinstaleerd en guez what, mijn windows ging flippe en starte alleen nog maar in veilige modus op, ik moest em via de opstart cd en op f8 drukke als je de computer opnieuw opstarte, de partitie verwijderen en windows weer opnieuw instalere

Verwijderd

Topicstarter
nieuwste drivers intussen geinstalleerd, probleen bestaat helaas nog steeds.. ;(
is de originele versie van het spel...
Pagina: 1