Ik heb thuis mijn computer in een netwerkje staan. Ik draai win98SE en ik ben voor de internet deling de server. De andere computer in het netwerk heeft WinXP. Dit gaat allemaal prima. Nu keek ik een aantal dagen geleden naar de ledjes op mijn netwerkkaart die ik gebruik voor het thuisnetwerk dat deze _nogal_ bezig was. Ik heb toen DU-meter even laten meten op die kaart en nu zie ik dat hij in de afgelopen 4 dagen ongeveer 950GB dataverkeer heeft gehad. Naar mijn mening klopt dat niet helemaal. Hij is dus non-stop bezig om data te versturen en te ontvangen. Mijn kaart die aangesloten is op het Internet heeft geen rare hoeveelheden verkeer.
Die andere PC is van mijn moeder en die gebruikt hem om teksten te tikken en om te Internetten maar niet voor films ofzo.. dus ik heb geen flauw idee waar dat verkeer vandaan komt of welk programma er verantwoordelijk voor is. Op beide computers kan ik geen rare programma's vinden in het taakbeheer... Indexing Service zou mogelijk zijn ware het niet dat die op de XP machine is uitgeschakd.
Wie heeft hier een verklaring/oplossing voor?
Alvast bedankt!
Die andere PC is van mijn moeder en die gebruikt hem om teksten te tikken en om te Internetten maar niet voor films ofzo.. dus ik heb geen flauw idee waar dat verkeer vandaan komt of welk programma er verantwoordelijk voor is. Op beide computers kan ik geen rare programma's vinden in het taakbeheer... Indexing Service zou mogelijk zijn ware het niet dat die op de XP machine is uitgeschakd.
Wie heeft hier een verklaring/oplossing voor?
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 15:52 . Reden: typo ]