Onderdelen 3310

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 16:03
Waar kopen jullie meestal onderdelen voor Nokia telefoon's? Er zijn heel wat webwinkels, maar bij welke kopen jullie meestal?
Ik ben nl op zoek naar een display voor een 3310 en de meeste webwinkels hebben er een voor ongeveer 40 euro, maar ik ben nieuwsgierig of dit niet goedkoper kan.

Hail to the king baby!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ben bang dat je het niet echt onder die prijs gaat vinden.
Het display is namelijk een best duur onderdeel, eigenlijk als die kapot is is het bijna beter om een nieuwe gsm te kopen.

Ik koop mijn dingen altijd wel bij salesplaza.nl (kan ik nu ff niet kijken), dus je zou even kunnen kijken of ze hem daar voor je kunnen krijgen.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

psst: kijk hier eens!

Beeldschermpie voor 19 euro... (verzendkosten helaas wel 7,50 maar het blijft dan nog goedkoop!)

ps. Ik heb dit beeldscherm ook besteld, ontvangen maar hij was toen defect, geretourneerd maar niets teruggekregen, ik heb anderhalve week geleden gebeld waar hij bleef en ze zouden hem opsturen... Maar tot nu toe nog niet ontvangen, morgen maar eens bellen...

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Blue-dogs.com, doen met creditcard betalingen gratis toesturen, zitten in Belgie en zijn ook zeer goedkoop, voor 3310 een display voor 20 euro en 1400 mha batterijen.
Persoonlijk goede ervaringen mee.

Verwijderd

Ik heb een NOG goedkopere oplossing (nou ja zo ongeveer :P)

In het HEMA krantje dat ik vandaag ontving staat een Nokia 3310 Simlock vrij. te koop :D

Prijs? Slechts 25,- euro! Gauw naar de lokale HEMA zou ik zo zeggen ;)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Huh :?

http://www.hema.nl/Hema/a...?subcat=Multimedia&page=1

NOKIA 3310
Simlock vrij. Voor abonnementen en prepaid. Geschikt voor alle netwerken. 260 uur standby. Verwisselbare covers 119.-

Je kijkt verkeerd. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Pizzaman op 04-02-2003 20:26 ]

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 20:19:
Ik heb een NOG goedkopere oplossing (nou ja zo ongeveer :P)

In het HEMA krantje dat ik vandaag ontving staat een Nokia 3310 Simlock vrij. te koop :D

Prijs? Slechts 25,- euro! Gauw naar de lokale HEMA zou ik zo zeggen ;)
Dat d8 ik ook te lezen, maar die 25 euro gaat over het artikel dat eronder staat! Kijk nog maar eens goed! Het is wel een beetje flauw van de Hema want bij elk artikel zetten ze de prijs eronder maar bij het artikel onder de 3310 zetten ze de prijs erboven, wat helaas erg misleid...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Probeer www.google.nl eens :)

Er zijn dan zat stores te vinden die goedkope schermpjes ed aanbieden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.