Ik heb net bij een bedrijf een Citrix farm onder mijn hoede gekregen, en heb een probleem(pje), waar ik geen oplossing voor kan vinden.
Situatie: 1 win2k server waar Nfuse op draait
3 farm servers (win2k), die iedere ochtend rebooten (is zo ingesteld door degene die het opgezet heeft)
1 van die 3 geeft bij het booten een foutmelding "The Citrix MetaFrame Server failed to connect to the Data Store Error - IMA_RESULT_NETWORK_FAILURE"
Ik merk (nog) geen problemen, behalve dat wanneer ik aanlog op de Citrix management console op die server de farm logon niet automatisch gaat, ik moet opnieuw mijn password invoeren.
Twee vragen:
1) wat is het risico wat ik loop met die foutmelding, wat kan er misgaan?
2) Wat kan ik eraan doen?
Ik heb hier een paar mogelijke oplossingen gevonden, maar ik weet niet precies wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.
TIA.
Richard
Situatie: 1 win2k server waar Nfuse op draait
3 farm servers (win2k), die iedere ochtend rebooten (is zo ingesteld door degene die het opgezet heeft)
1 van die 3 geeft bij het booten een foutmelding "The Citrix MetaFrame Server failed to connect to the Data Store Error - IMA_RESULT_NETWORK_FAILURE"
Ik merk (nog) geen problemen, behalve dat wanneer ik aanlog op de Citrix management console op die server de farm logon niet automatisch gaat, ik moet opnieuw mijn password invoeren.
Twee vragen:
1) wat is het risico wat ik loop met die foutmelding, wat kan er misgaan?
2) Wat kan ik eraan doen?
Ik heb hier een paar mogelijke oplossingen gevonden, maar ik weet niet precies wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.
TIA.
Richard
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.