Toon posts:

is chello ook bij jouw down.

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon vlakbij Eindhoven (hapert) en daar hebik sinds gistermiddag 4 uur geen internet meer via de kabel met chello. Heeft iemand dit ook dit is een echte ramp had net gister mijn nieuwe laptop gekregen en moest dus natuurlijk ff internetten om hem te testen nu zit ik maar op een 56K lijntje baal dus als een stekker. Iemand iedeen heb de helpdsek vaak genoeg gebeld.

Verwijderd

Dat klopt
ik heb gisteren vanaf 4 uur ook niet kunnen internetten
dat komt door een stroomstoring dus dat heeft zowat iedereen denk ik.......

maar laatste tijd is het echt bagger heir bij mij
haal amper 80 kb

Verwijderd

Rotterdam is niet down

Verwijderd

Ik denk niet dat veel mensen gaan reageren als chello down is :P

Maar ik hoor op dit forum veel dingen over chello is dit nu ook zo brak als bv Rendo
"was"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 15:13 ]

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

hiern hebben we een speciaal topic voor.. internet en telefonie -- chelllo alweer brak volume III ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Leeuwarden was gister ook down :(

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 18:40

Darth Punk

professionalized prutz0r

Ik woon in Apeldoorn en ook hier is chello wel eens down, vorige week zelfs bijna 24 uur :( Ik weet nie op welk netwerk je van chello zit, maar ik zit op het netwerk van de com 21 modems. Het rare blijft gewoon is dat bij een vriendje van mn broertje die 3 huizen verderop woont dezelfde modem heeft maar zijn internet toen niet plat lag en bij ons dus wel. Tuurlijk zijn er een aantal factoren waarom internet plat kan liggen, maar als je internet maar een paar keer per jaar plat ligt, dan mag je blij zijn, omdat er ook mensen zijn (bv iemand in leeuwarden die ik goed ken) waar internet via chello zelfs een paar keer per maand plat ligt.

i want LART!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Vanaf gister liggen de DNS servers van chello plat weet niet als ze allemaal platliggen als je een andere dns server gebruik bv. die van tiscali dan ken je gewoon weer www. Aangezien je wel kan surfen als je het ip van tweakers.net in je IE stopt.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

maaruhm .. misschien even andere dns instellen ;)

Chello alweer brak :\ - Volume III

[ Voor 40% gewijzigd door Tutti-frutti op 04-02-2003 15:16 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Mensen, er is een apart chello topic voor dergelijke problemen.
Dit topic is gemeld, het is het handigste om deze te laten zakken en er geen chello flame topic van te maken.

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

• kamerplant
  • Niet online
Op www.chelloo.com zie je de storingen die door chello zijn gepost in de de nieuwsgroep chello.nl.announce. Het voordeel van deze site dat je het ook kunt zien buiten het chello netwerk. ;)

Klik..
Deze storing staat er nog steeds, normaal gesproken posten ze wel als het op is gelost, dus misschien heeft het hier wat mee te maken :(

🌞🍃

Verwijderd

Ik zat gisteren bij een vriend van me en daar hebben we vanaf s'middags tot half 10 ook geen internet gehad :( Dit was in Apeldoorn maar bij mezelf thuis had ik wel internet ben ik toch blij dat ik voor ADSL gekozen heb en niet Chello

Verwijderd

klopt door stroom storing in nijmwegen lag alles bij chello plat.......
gisteravond om half 11 had ik nog geen internet..... :(

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 13:19
Ik heb er gisteren ook last van gehad,
vanmorgen had ik er iig geen last meer van...

• cool0
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Met andere woorden wat ik al zei de DNS ligt eruit. Dus gewoon lekker die allemaal van Xs4all gebruiken of Euronet die is nog sneller ook.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 22:14

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

gistere heeft het ff paar uurtjes plat gelegen, mocht ook wel een keer, na 1,5 jaar hier online te zijn geweest :)
/me klaagt niet over chello

• Roberto
  • Laatst online: 31-07 12:28
mhzz me upload = nu zwaar minder van 16kbs naar 4kbs :| tot max 6kbs :( :r kwello ook altijd en me ping is van 30 naar 90 gegaan ??? ik verdom dat rot bedrijf, en ik kan niet wachten todat ik hsdl heb :) ( news servers zijn ook afcourse as the usual uber brak .... )

Verwijderd

Hier in zutphen is chello (bijna) altijd triest.
Zal wel liggen aan het feit dat iedereen bij mij in die nähe internet heeft en chello met zijn brakke derde wereld materiaal het allemaal niet zo bij kan benen.
Daar komt nog eens bij dat iedereen in de kast op een splitter zit omdat ze anders mensen moeten kicken. (jaja...heb ik met eigen ogen gezien)
Laatst ook weer............om de 5 seconden wordt ik door de dns gekicked.
Ik naar chello bellen.wachttijd ongeveer 2 dagen.....hhmmmmmmm
Ik naar een kantoor van chello gestapt zo van: Ik betaal voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. Die vent zegt:Wacht heel even en komt vijf minuten later terug:Vanavond belt er iemand van de helpdesk om 6 uur.
Ik wachten belt er om half zeven een pik op die even alle settings met mij door gaat nemen. (Maakt u gebruik van een proxy?? :+ ) ik :nee.
Heeft u KaZaa? : ja.... hij: dat is niet goed :+ ik zeg:Luister........ik heb mijn upload gecapped en draai lite dus dat niet als excuus neerzetten.Want na 11 uur kan ik normaal internetten en 's morgens ook maar als de kinders uit school komen is mijn snelheid ineens weg..........ligt dat aan kazaa die ik btw. altijd uit heb staan of aan een capaciteitsprobleem? Helpdesk: eeuuhhhh........ik raad u aan om een format te draaien...... (ik had net mijn nieuwe systeem eraan hangen :) )
Toen was zijn potje wijsheid op en mijn blikje geduld ook leeg.......
conclusie.........ik neem ADSL want tweederangs chello is een hel :)

• Xandrios
  • Laatst online: 05-08 20:24
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.