Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Wacht tot je morgen in de stats op d.net staat. Onderaan de pagina staat een link waarmee je je paswoord kan aanvragen. Daarna kun je je gevens wijzigen, en je opgeven voor DPC.
Heb ik gedaan, alleen ik krijg steeds dat inlog scherm voor mijn neus als ik dat password invoer
Hmm, wat geeft jij als username op ? Je participant nummer of je emailadres ? Als het een niet werkt, zou je het ander eens kunnen proberen !
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb het allebei geprobeerd, en ze werken allebei niet
Hier is een afbeelding van het login scherm wat ik elke keer te zien krijg:
<span style="text-decoration: line-through;">Ik zie het al, je probeert in te loggen in de account van het complete team. Dat is niet mogelijk, dat kan alleen opperhoofd Femme.
Linksboven op de stats pagina, zit een link genaamd 'edit your information'. Die moet je hebben.</span>
Hmmm bij nader inzien toch niet correct. Je moet in ieder geval je e-mail adres als login, en je paswoord dat je via e-mail hebt gekregen invullen. Verder zou ik ook niet weten wat er mis is.
Linksboven op de stats pagina, zit een link genaamd 'edit your information'. Die moet je hebben.</span>
Hmmm bij nader inzien toch niet correct. Je moet in ieder geval je e-mail adres als login, en je paswoord dat je via e-mail hebt gekregen invullen. Verder zou ik ook niet weten wat er mis is.
Eindelijk gelukt, je moest eerst je persoonlijke dingen instellen
Voortaan eerst de FAQ lezen
Ik ben nu in ieder geval een trots lid van de DPC!
Voortaan eerst de FAQ lezen
Ik ben nu in ieder geval een trots lid van de DPC!
Goeie zaak
Welkom bij de snelst groeiende familie van Nederland
Welkom bij de snelst groeiende familie van Nederland
Pagina: 1