Hoi,
Ik ben bezig met een WYSIWYG editor. Ik wil een bestand uploaden en vervolgens de url naar dit bestand in de editor weer laten geven. Ik gebruik hiervoor het volgende php script:
Het uploadgedeelte werkt prima, maar om de url in de editor te krijgen gebruik ik het volgende:
Er gebeurt helemaal nix, geen url, zelfs geen foute, geen errors, gewoon nix...Ik heb een hoop manieren geprobeerd om CreateLink te gebruiken, maar volgens mij is dit de goeie en zie ik dus iets heel stoms over het hoofd ofzo, iemand enig idee??...
Ik ben bezig met een WYSIWYG editor. Ik wil een bestand uploaden en vervolgens de url naar dit bestand in de editor weer laten geven. Ik gebruik hiervoor het volgende php script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| if ($file) {
$destination = $file_name;
$destination = STR_REPLACE(" ","",$destination);
$dest = "data/".$destination;
if (move_uploaded_file($file, $dest)) {
echo "$destination saved";
echo("
<script language=javascript>\n
if(window.opener) window.opener.doUpload2('$destination');\n
setTimeout('self.close()',500);\n
</script>\n
");
} else {
echo "Error saving file";
}
} |
Het uploadgedeelte werkt prima, maar om de url in de editor te krijgen gebruik ik het volgende:
code:
1
2
3
4
| function doUpload2(fileName) {
url = "<? echo SITE_URL ?>/data/"+fileName ;
iView.document.execCommand("CreateLink",false,url);
} |
Er gebeurt helemaal nix, geen url, zelfs geen foute, geen errors, gewoon nix...Ik heb een hoop manieren geprobeerd om CreateLink te gebruiken, maar volgens mij is dit de goeie en zie ik dus iets heel stoms over het hoofd ofzo, iemand enig idee??...