Ha mensen,
Ik loop op dit moment stage op het mediapark.
Ik ben bezig om een testkast te maken voor een seem audio ingangskanaal.
Ik heb alleen maar technische schema's hier, maar ik zou graag willen weten hoe het appraat werkt, en ben dus opzoek naar een gebruikers manual van het apparaat. Die is hier namelijk niet te vinden, en om nou een hele studio om te spitten voor die manual is ook zo'n gedoe
Daarom ben ik op zoek naar een manual van het apparaat.
De website http://www.seem.no is niet te bereiken (er stond namelijk een mail adres info@seem.no gemeld in de technische omschrijving.)
Ook een mailtje naar dit adres kan niet afgeleverd worden.
Daarom was ik op zoek naar mensen die misschien meer informatie hebben van een seem audio ingangskanaal.
Het type is: 13405 (het mag zowel mono als stereo manual zijn.)
Als iemand de huidige website van Seem weet is dat ook al een stap in de goede richting.
Ik heb hier geen digicam dus ik kan helaas geen foto maken van het apparaat.
P.s. Misschien is er een algemen website waar o.a. wordt uitgelegd waar algemene knoppen op audiotafels worden uitgelegd. Ik ben namelijk niet super bekend met de apparatuur, en om nou iedere keer hier te vragen waar elke knopje voor dient is ook niet erg praktisch.
Ik hoop dat jullie me een duwtje in de goede richting kunnen geven.
Ik loop op dit moment stage op het mediapark.
Ik ben bezig om een testkast te maken voor een seem audio ingangskanaal.
Ik heb alleen maar technische schema's hier, maar ik zou graag willen weten hoe het appraat werkt, en ben dus opzoek naar een gebruikers manual van het apparaat. Die is hier namelijk niet te vinden, en om nou een hele studio om te spitten voor die manual is ook zo'n gedoe
Daarom ben ik op zoek naar een manual van het apparaat.
De website http://www.seem.no is niet te bereiken (er stond namelijk een mail adres info@seem.no gemeld in de technische omschrijving.)
Ook een mailtje naar dit adres kan niet afgeleverd worden.
Daarom was ik op zoek naar mensen die misschien meer informatie hebben van een seem audio ingangskanaal.
Het type is: 13405 (het mag zowel mono als stereo manual zijn.)
Als iemand de huidige website van Seem weet is dat ook al een stap in de goede richting.
Ik heb hier geen digicam dus ik kan helaas geen foto maken van het apparaat.
P.s. Misschien is er een algemen website waar o.a. wordt uitgelegd waar algemene knoppen op audiotafels worden uitgelegd. Ik ben namelijk niet super bekend met de apparatuur, en om nou iedere keer hier te vragen waar elke knopje voor dient is ook niet erg praktisch.
Ik hoop dat jullie me een duwtje in de goede richting kunnen geven.