Nu heb ik ook weer iets.
Ik heb maart 2002 een DutchTone 30 abbonnement genomen met een Nokia 8310 via www.telecom.nu
Nu is het weer bijna maart en bij DutchTone kan je VOORDELIG verlengen zo'n 3 maanden voor afloop van het abbonnement.
Ik had mijn Nokia 8310 inmiddels verkocht en was dus wel weer toe aan een nieuwe telefoon! Ik wil graag de Nokia 6610. Ik heb 2 weken geleden al gebeld over verlenging van het abbonnement, was GEEN probleem, maar de Nokia 6610 konden ze nog niet leveren. Naja prima dan wacht ik nog even, zo geduldig ben ik dan ook nog.
Hier tussen door heb ik ook nog gemailt met DutchTone over de Nokia 6610.
Ik krijg de volgende mail:
-----Original Message-----
From: Alexander Mulder [mailto:leandres@home.nl]
Sent: Tuesday, January 28, 2003 17:16
To: gerard.hagen@dutchtone.nl
Subject: RE: E/
Beste heer Hagen,
Ik wil dit toestel echt zo snel mogelijk hebben.
Wat is uw advies?
Wat gaat mij deze telefoon kosten met contractsverlenging? Ik wil overstappen van DutchTone 30 naar DutchTone 40.
www.telecom.nu (waar is veleden jaar een contract bij u besteld heb) leveren de nokia 6610 al 3 weken. Kunnen jullie niet regelen dat ik hem sneller kan krijgen???
Ik hoor het graag,
Momenteel ben ik telefoonloos, en de abbonnements kosten tikken gewoon door.
Alexander Mulder
Sla ik vandaag de Spits (studentenkrant) open, wat ziet mijn oog: DutchTone komt met een SUPER aanbieding van de Nokia 6610 met een Camera headset voor € 69,- Mijn gedachte: "Das GEEN geld!" En ik intrepreteer na het waarnemen van deze advertentie dat DutchTone inmiddels dus WEL de Nokia 6610 heeft, anders zouden ze er niet mee adverteren toch ?
Ik bel de klantenservice
DutchTone: "Ja meneer dat geld alleen voor het nieuw afsluiten van een abbonement"
Ik: "Ja hallo, ik ben al een jaar trouwe klant van DutchTone jullie hebben al een jaar geld aan me verdient, dus ik wil die aanbieding en ik wil daarmee mijn abbonement verlengen!"
DutchTone: "Ja meneer, u wil uw abbonnement verlengen, we hebben de Nokia 6610 nog niet voor verlengingen want er zitten nog kleine storingen in"
Ik: "Pardon? Hoe kunnen jullie die telefoons wel aanbieden in de krant?"
DutchTone: "Geen idee meneer, het is inderdaad wat vreemd"
Ik: "Dus als jullie WEL de Nokia 6610 krijgen voor de verlengingen dan krijg ik em ook voor 69 euro met een camera erbij"
DutchTone: "Nee meneer dat geld alleen voor NIEUWE abbonnees"
Ik: _knip_ "Ik heb er geen woorden voor!"
~KLIK~

Dit is toch niet normaal????? Meer mensen met klachten over DutchTone.
Ik overweeg over te stappen naar Ben.
Ik heb maart 2002 een DutchTone 30 abbonnement genomen met een Nokia 8310 via www.telecom.nu
Nu is het weer bijna maart en bij DutchTone kan je VOORDELIG verlengen zo'n 3 maanden voor afloop van het abbonnement.
Ik had mijn Nokia 8310 inmiddels verkocht en was dus wel weer toe aan een nieuwe telefoon! Ik wil graag de Nokia 6610. Ik heb 2 weken geleden al gebeld over verlenging van het abbonnement, was GEEN probleem, maar de Nokia 6610 konden ze nog niet leveren. Naja prima dan wacht ik nog even, zo geduldig ben ik dan ook nog.
Ik krijg de volgende mail:
-----Original Message-----
From: Alexander Mulder [mailto:leandres@home.nl]
Sent: Tuesday, January 28, 2003 17:16
To: gerard.hagen@dutchtone.nl
Subject: RE: E/
Beste heer Hagen,
Ik wil dit toestel echt zo snel mogelijk hebben.
Wat is uw advies?
Wat gaat mij deze telefoon kosten met contractsverlenging? Ik wil overstappen van DutchTone 30 naar DutchTone 40.
www.telecom.nu (waar is veleden jaar een contract bij u besteld heb) leveren de nokia 6610 al 3 weken. Kunnen jullie niet regelen dat ik hem sneller kan krijgen???
Ik hoor het graag,
Momenteel ben ik telefoonloos, en de abbonnements kosten tikken gewoon door.
Alexander Mulder
Sla ik vandaag de Spits (studentenkrant) open, wat ziet mijn oog: DutchTone komt met een SUPER aanbieding van de Nokia 6610 met een Camera headset voor € 69,- Mijn gedachte: "Das GEEN geld!" En ik intrepreteer na het waarnemen van deze advertentie dat DutchTone inmiddels dus WEL de Nokia 6610 heeft, anders zouden ze er niet mee adverteren toch ?
Ik bel de klantenservice
DutchTone: "Ja meneer dat geld alleen voor het nieuw afsluiten van een abbonement"
Ik: "Ja hallo, ik ben al een jaar trouwe klant van DutchTone jullie hebben al een jaar geld aan me verdient, dus ik wil die aanbieding en ik wil daarmee mijn abbonement verlengen!"
DutchTone: "Ja meneer, u wil uw abbonnement verlengen, we hebben de Nokia 6610 nog niet voor verlengingen want er zitten nog kleine storingen in"
Ik: "Pardon? Hoe kunnen jullie die telefoons wel aanbieden in de krant?"
DutchTone: "Geen idee meneer, het is inderdaad wat vreemd"
Ik: "Dus als jullie WEL de Nokia 6610 krijgen voor de verlengingen dan krijg ik em ook voor 69 euro met een camera erbij"
DutchTone: "Nee meneer dat geld alleen voor NIEUWE abbonnees"
Ik: _knip_ "Ik heb er geen woorden voor!"
~KLIK~
Dit is toch niet normaal????? Meer mensen met klachten over DutchTone.
Ik overweeg over te stappen naar Ben.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 13:38 ]