[WORD XP] Paginavullend Watermerk

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik ben een uitnodiging aan het maken voor mijn ouders 40 jarig bruilofts feest maar ik krijg het maar niet voor elkaar een mooi watermerk te maken.

Format -> Background -> Printed Watermerk werkt goed en het watermerk is dan paginavullend maar als ik dan een printpreview bekijk dan zie ik rondom ruimte die over is...een lelijke witte rand dus!

ik heb al geprobeerd de marge te verkleinen aan de randen..zelfs tot 0 cm maar ook dit heeft geen suc6...

hoe los ik dit op. Ik heb al diverse manieren geprobeerd. Ook door bv. een plaatje in te voegen...deze pagina vullende te maken en daarna naar de achtergrond te verplaatsen maar weer krijg ik die irritante randjes aan de kant.

iemand een idee?

alternatieve oplossing: ik weet dat ik er een uit kan printen en die vergroten op een kopieer apparaat zodat ie wel A4 vullend is. Zo kan ik dan al mijn te printen A4tjes op deze manier kopieren en daarna dit papier gebuiken om de uitnodigingen op uit te printen...maar het moet toch ook gewoon met Word kunnen?

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:22
het gaat er niet zo zeer om dat Word het niet pagina vullend kan maken, maar dat "die witte rand" is het kenmerk dat je printer daar niets kan printen. Een printer heeft namelijke een maximaal bedrukbaar oppervlak, dit geld ook voor het kopieerapparaat wat jij als alternatief geeft. Een optie zou wel kunnen zijn dat je naar een copy-shop gaat waar ze als het goed is wel apparatuur hebben om het pagina-vullend te maken.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ja zoiets dacht ik dus al omdat het printpreview scherm well paginavullend is....mmmm misschien op een A3 printen uit printen...dat zou ook nog een optie zijn