TFT repareren via www.computerhulp.nl ?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Ik heb hier een Neovo TFT staan waarvan de DVI-aansluiting defect is :( (VGA werkt nog wel). Er zit nog garantie op. Mijn leverancier verwees mij door naar www.computerhulp.nl voor de reparatie/garantie van het merk Neovo.

Ik heb gisteravond al een mailtje verstuurd via hun site en al een eerste (automatische) reactie gehad, dus alles is nog mogelijk.

Nu ben ik eens gaan zoeken via Google en de Omega-search naar deze dienst, maar er is weinig tot niets over te vinden ?? :? Zijn er toevallig wat Tweakers die ervaring hebben met dit bedrijf?

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

ICC Computerhulp.nl B.V.

Kattegat 8a
3446 CL Woerden
The Netherlands
T 0900 24 63 686
F +31 34 84 62 825

Mr Marcel L.M. Verheul
en als je contact met ze opneemt hoe dan ook je wordt binnen 72 uur geholpen :)

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Zoals je kan lezen in mijn post heb ik al contact gezocht met ze dus dat zit wel goed. ;)
Waar het mij om gaat is of er mensen zijn die ervaring met dit bedrijf hebben, omdat er verder weinig over te vinden is.

• Rezyek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
de leverancier is altijd wettelijk verantwoordelijk voor de afhandeling van reparaties binnen de garantietermijn. dus hij heeft helemaal niet het recht om jou door te verwijzen. tenzij jij het makkelijker vindt natuurlijk.

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Ik heb geen ervaring met het bedrijf, maar als je leverancier je heeft doorverwezen naar het betreffende bedrijf voor reperatie/garantie dan zal het toch wel goed zitten ?

Trouwens wel een beetje raar dat je er zelf achteraan moet gaan en dat de leverancier het niet voor je doet, aangezien je het scherm bij de leverancier gekocht hebt. (Mocht het dan misgaan kun je je leverancier tenminste verantwoordelijk stellen)
Als ik jou was zou ik het toch nog een keer proberen om de garantie via je leverancier te regelen.

-

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Ik wacht eerst op de reactie van computerhulp, mischien ruilen ze hem wel om voor een nieuwe (3 jaar onsite swap & return garantie bij Neovo). :)
Mocht dit niet zo zijn dan gaan we wat anders ondernemen -> balletje terugkaatsen naar leverancier.

[update]
Werd zojuist gebeld door de supportdienst van computerhulp.nl, die de monitor dus a.s donderdag komen omwisselen. Ben benieuwd of ik een nieuwe krijg of een leenmodel.
So far so good dus. :)
[/update]

[ Voor 34% gewijzigd door Chrasher op 04-02-2003 14:52 ]

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op zich is het vaak in je voordeel om zelf contact op te nemen met de service provider, veel mensen roepen wel dat de winkelier het voor je moet doen, maar de winkelier weet niet wanneer jij wel of niet thuis bent zodat het scherm omgeruild kan worden. Zoals bij Chrasher blijkt is er vlot een goede afspraak gemaakt. Als de winkelier hier nog tussen zit wordt het alleen maar complexer (en dus waarschijnlijk tijdrovender) om een goede afspraak te maken.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

ik ken dat bedrijf, ze zijn er niet echt snugger.
Mijn Dell laptop harde schijf had kuren, dus die moest vervangen worden.
Wat doen ze daar, ze gooien en de hd en het HD-bracket weg.
En Dell levert die zo'n bracket niet los. Heeft drie maanden geduurd voordat ie terug was.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 18:02 ]

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Even een update....

Heb dus dinsdagmiddag een telefoontje gehad van de servicedienst en heb direct een afspraak kunnen maken voor vandaag. Ze zijn dus net langsgeweest en hebben een splinternieuwe monitor neergezet (zelfde merk/type).

Deze monitor kan ik dus houden en mijn anderhalf jaar oude en half defecte monitor hebben ze weer meegenomen. Perfecte service dus! :) Top! _/-\o_

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Chrasher schreef op 06 februari 2003 @ 15:43:
Even een update....

Heb dus dinsdagmiddag een telefoontje gehad van de servicedienst en heb direct een afspraak kunnen maken voor vandaag. Ze zijn dus net langsgeweest en hebben een splinternieuwe monitor neergezet (zelfde merk/type).

Deze monitor kan ik dus houden en mijn anderhalf jaar oude en half defecte monitor hebben ze weer meegenomen. Perfecte service dus! :) Top! _/-\o_
Dat is idd errug goede service.

Zeker voor een apparaat dat al anderhalf jaar oud is.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

helaas heb ik met computerhulp.nl een klote ervaring.
heb een medion MD8000XL waarvan de voeding was doorgebrand
fsp group 250w ultra low noise,
dus ik medion service bellen, erover. Nou zeggen ze `dat hebben wij uitbesteed
meneer, maar er belt iemand van dat bedrijf om met u een afpsraak te maken om langs te komen voor reparatie´.
Nou denk ik das netjes, affijn
Nadat ik 2 wkn lang medion gebeld heb omdat er nog niemand mij belde van
icc, lag een briefje op de mat met tel.nr dat ze mij gebeld hadden en ik niet opnam.
Wat een rotsmoes zeg, ik zit $#%&_( 2 wkn lang op mijn werk naast de telefoon
met rechtstreeks nr. te wachten en er heeft helemaal niemand gebeld JA.
Want als ik een oproep gemist heb brand er een groen lampje, en staat er een tel.nr. in. Dus dit is gewoon een smoes om hun eigen kloten af te dekken.

Affijn ik dat nr. bellen bleek dus ICC te zijn of zoiets uit woerden.
dus ik afspraak maken, ja volgende week komt er iemand langs meneer.
Dus DRIE weken later komt er iemand langs, ja zegt ie waar staat de pc,
ik zeg nou die pc kom je niet aan, je mag wel de kapotte voeding meenemen en een nieuwe terugleggen, hier heb je de bon van voeding die ik heb gekocht.
Want ik had natuurlijk na een week wachten al een nieuwe voeding gekocht he
bij paradigit hadden ze fsp group 300w ultra low noise voor 35 duro
dus ja, en hij doet het veel beter als met die 250w voeding.
Hij liep altijd veelst te warm, de hele kast was idioot warm gewoon vanaf dag1 al.

Specs

Medion MD8000XL P4 2,66 Ghz
MSI moederbordje
FSP group voeding 300w Ultra low noise
Seagate harddisk 7200 rpm 120 gb
Maxtor firewire externe hdd 160 gb 7200 rpm
:(

maw dit is mijn laatste aldi pc, want geld is niet alles,
ondersteuning is ook wat.
op de zaak is een kapotte pc dezelfde dag nog gemaakt.
;)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 20:16

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Even een update.

Hierook op het werk een monitor aangemeld.
Na 2 weken lang te hebben gebeld met iedereen (van de fabrikant en icc) werd me netjes elke keer verteld dat alles goed in het systeem staat en dat ik teruggebeld wordt. Maar terugbellen hoo maar.

Ik ben totaal niet te spreken over dit bedrijf. Verder is het nu zo'n 2 weken gelezen dat ze hebben gezegd dat de monitor binnen 3 dagen wordt omgeruild voor een nieuwe, maar tot nu toe staat alleen de kapotte hier nog bij ons op de kamer.

ICC verschuilt zich telkens door te zeggen dat ik teruggebeld wordt en als je dan vraagt door wie, dan zeggen ze de ene keer dat ik teruggebeld wordt door ICC zelf en de andere keer dat ik teruggebeld wordt door de fabrikant. :(

Ik heb dus geëist dat ik vandaag nog teruggebeld wordt, want anders neem ik (intern) verdere stappen.

Volgende keer bestell ik wel gewoon weer een HP want die ruilen tenminste wél binnen 2-3 dagen een monitor om.

Wordt vervolgd. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 23-03-2004 11:16 ]

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 13:54:
....
op de zaak is een kapotte pc dezelfde dag nog gemaakt.
Tuurlijk is die op de zaak nog dezelfde dag gemaakt, voor bedrijven is er natuurlijk altijd een betere service dan voor particulieren. Voor bedrijven zijn die pc's veel noodzakelijker dan voor de gemiddelde particulier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2003 @ 12:33:
[...]

Ik wacht al 14 dagen op bericht ze hebben mijn
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2003 @ 12:33:
[...]

Ik heb ervaring met dit bedrijf neem maar contact op met evertgum@casema.nl

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-07 20:05

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:24:
[...]

[...]

Ik mag hopen dat degene die je quote zijn probleem na 3,5 jaar wel opgelost is..
Kijk een volgende keer dus even naar de datum van de post/het topic.

[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 21-09-2006 11:29 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:24:
[...]

[...]

Ik twijfel of het na 3 jaar nuttig is om dit topic te kicken.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Schop jij altijd bejaarden om ze nutteloze dingen te vertellen? }:O

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.