Ik wil net een minidisc gaan opnemen met mijn pc (winamp, mediaplayer) maar er komt geen muziek op mijn schijfje. Dit heeft normaal altijd wel gewerkt, maar sinds ik xp thuis gebruik heb ik dit niet meer geprobeerd. Weet iemand hier een mogelijke oorzaak van of kan er iets zijn wat ik over het hoofd zie.
Weet je het zeker? Bij mij doet ie ut gewoon. Een stekkertje van je speaker out naar je line in op je MD-speler en opnemen maar...Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 12:20:
Ik wil net een minidisc gaan opnemen met mijn pc (winamp, mediaplayer) maar er komt geen muziek op mijn schijfje. Dit heeft normaal altijd wel gewerkt, maar sinds ik xp thuis gebruik heb ik dit niet meer geprobeerd. Weet iemand hier een mogelijke oorzaak van of kan er iets zijn wat ik over het hoofd zie.
Verwijderd
Je moet gewoon je output goed instellen. En dat heeft niks met XP te maken.
En altijd controleren hoe hard het je MDrecorder binnenkomt. Het liefst zo hard mogelijk dat hij net niet in het rood komt.
En altijd controleren hoe hard het je MDrecorder binnenkomt. Het liefst zo hard mogelijk dat hij net niet in het rood komt.
Verwijderd
geeft je MD recorder wel aan dat je MD recorder opneemd?? geeft ie ook aan dat ie geluid ontvangt?? kan je bij mijn somy Mr-707 wel zien nml
Ik heb dus een Sony MZ-R700 en heb dus mijn line-in verbonden met een uitgang van mijn geluidskaart (creative SB! Live).
Mijn minidisc geeft LINE en dan begint hij op te nemen, maar komt geen geluid uit.
Mijn minidisc geeft LINE en dan begint hij op te nemen, maar komt geen geluid uit.
Heb ook de mz-r700, dies nu kapot
Ik heb 'm een week geleden opgestuurd naar Sony. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg. Misschien wel een nieuwer model
, omdat ze de oude niet meer leveren 
Maar on-topic,
Sluit de oordoppen eens aan en luister of daar ook geluid uit komt. suc6
Maar on-topic,
Sluit de oordoppen eens aan en luister of daar ook geluid uit komt. suc6
[ Voor 3% gewijzigd door PD2JK op 04-02-2003 14:43 . Reden: sorry niet gelezen ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
Pagina: 1