6310 kapt gesprekken af

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
hoi,

ik heb een vaag probleem. Mijn display van mn 6310 was een beetje bekrast door een knoop in mn broekzak, dus had ik een nieuw frontje van een vriend gekregen. Deze is/was echter van een 6310i. (weet niet of dat uitmaakt maar vermeld het toch)
na veel geklooi had ik eindelijk een goeie Torx schroevendraaier gevonden om het frontje eraf te halen, ding eraf, alles precies zo overgeplaatst en weer dichtgedraaid.

nu was ik aan het bellen met mn vriendin (je weet wel, die gesprekken duren altijd erg lang :P) en hield de telefoon na 10 minuten opeens op?
nu is het zo, als ik bel of gebeld wordt dan houd ie er soms mee op, de foon blijft aan, gesprek blijft in beeld staan maar ik hoor niks meer en aan de andere kant hoort men mij ook niet meer!

waar kan dit aan liggen? ik heb het niet ruig overgezet, alle dingen overgezet zoals het moet en de telefoon deed dit eerst nooit.

wat kan ik hier aan doen? aangezien ik met iemand afgesproken had de telefoon vandeweek tegen een andere te ruilen wil ik het 100% goed hebben, zoals hij ook was.
zouden ze dit bij 1 of andere GSM boer hier in groningen zo kunnen bekijken? kan iemand mij misschien vertellen wat er mis zou kunnen zijn?

• Boeie
hm ik heb em nu weer open gehad en alles goed aangedrukt en schoongemaakt, zien of dit het probleem oplost.

kan het ook aan het verschillende frontje liggen?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Boeie schreef op 04 February 2003 @ 14:55:
hm ik heb em nu weer open gehad en alles goed aangedrukt en schoongemaakt, zien of dit het probleem oplost.

kan het ook aan het verschillende frontje liggen?
Misschien een idee om Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif te gebruiken?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• DaTuX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-03 15:47

DaTuX

Tech Junkie

de frontjes zijn identiek maakt dus nix uit
wel eens aan ESD gedacht?

een mening is zo sterk als de som van zijn argumenten

Verwijderd

Wel bekend is dat Nokia Telefoons na 1 uur de verbinding automatisch verbreken, dit is ook bij Nokia bekend en is met opzet gedaan.

Maar na 10 min?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 16:00:
Wel bekend is dat Nokia Telefoons na 1 uur de verbinding automatisch verbreken, dit is ook bij Nokia bekend en is met opzet gedaan.

Maar na 10 min?
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
Het is ook de grootste onzin die je maar kan bedenken, want een fabrikant zou daar nooit enig baat bij hebben om dit te doen.

• Boeie
wat is ESD? enne, na 1 uur is idd dikke onzin want een tijdje geleden heb ik wel een uur (of langer) gebeld.
de frontjes zijn niet helemaal identiek van binnen maar wel bijna, het enigste verschil is dat bij het I frontje het 'plastic kapje' over het trilmotortje blauw is en bij de gewone grijs. maar dat kan natuurlijk ook een versieverschil zijn, iig niet boeiend.

heb er net ff 2 minuten mee gebeld (naar voicemail, waar ie gister na 1,37 ermee ophield) en hij deed het weer prima.

zou het kunnen dat de speaker en de microfoon geen goed contact hadden omdat de print misschien toch ietwat anders zat? (heb het nu namelijk 20x gecheckt of alles goed zat)
Pagina: 1