Installeren 1.3 patch BF1942

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Kets_One
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb de 1.3 patch van BF1942 geinstalleerd.
Bij het opstarten vraagt BF1942 nu ineens om de cd in de speler te stoppen.

Hier werd bij versie 1.2 niet omgevraagd. Ik heb het idee dat:

- of men heeft bij EA een extra beveiliging ingebouwd.
- of mijn bestanden (waren ze nou met een nocd-crack geinstalleerd?) zijn overschreven.

Kortom, ik moet ff opnieuw patchen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 14:18 ]

3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-02 16:44
je mag niet ''warez'' requesten hier. ook patches vallen hieronder. wil je graag helpen maar dat mag hier niet :Y)

Verwijderd

Koop nou gewoon een spel.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Hoezo ik speel ook met nocd crack, en dat is simpelweg omdat ik het irritant vind om cd's te swappen. (ik heb hetr spel dus wel orgineel).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Kets_One
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Reden waarom ik met nocd crack speel is dat ik regelmatig naar lan-parties ga.
Cd's zijn snel verloren of gewoon 'weg' (ahum).

Niet dus omdat ik onwillig zou zijn om een spel te kopen. Ik ben er trouwens een voorstander van om spellen te kopen... Ik doe dit dan ook regelmatig, nadat ik een spel heb uitgeprobeerd en het leuk heb bevonden.

Maar goed, je hebt gelijk, geen warez hier. Alleen was ik benieuwd naar jullie ervringen. Die mogen jullie wel posten hoor ;)

3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO

Verwijderd

edit: request weggehaald ;)
Aannemende dat die ervaringen het installeren van een no-cd patch betreffen gaat deze dicht ... Neem even contact met 1 van de SPg+d modjes op mocht dat niet zo zijn cq. formuleer je vraag anders in een nieuw topic ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.