Forever raver!
Specs: Workstation Server
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Forever raver!
Forever raver!
Forever raver!
Overigens.. schnumi en TheAngel, waarom SMen/Reporten jullie dit niet gewoon, hierdoor gaat het weer lekker offtopic.
[ Voor 10% gewijzigd door kamerplant op 04-02-2003 12:04 ]
🌞🍃
iemand antwoord op mijn vraag?
Forever raver!
sorry hoor wou het alleen maar aangeven.DataBeest schreef op 04 February 2003 @ 12:03:
Je hoeft heus niet alles door te lezen voordat je zo'n vraag stelt, daar valt vaak gewoon niet aan te beginnen.
Overigens.. schnumi en TheAngel, waarom SMen/Reporten jullie dit niet gewoon, hierdoor gaat het weer lekker offtopic.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Nie huilen, ik gaf het hem aan, ik gaf hem mooie directe link zodat hij daar verder kon, als hij het niet wil, kijk mij er nie op aan.DataBeest schreef op 04 February 2003 @ 12:03:
Je hoeft heus niet alles door te lezen voordat je zo'n vraag stelt, daar valt vaak gewoon niet aan te beginnen.
[ Voor 31% gewijzigd door Techno Overlord op 04-02-2003 12:12 ]
Forever raver!
Ja de starterskit ken je al reserveren. Maar de gamerstag (dus ook je nickname bij het online gamen) ken je die nergens vastleggen?Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 12:09:
je kan al reserveren bij de meeste winkels ..
Dixons .. Gameshop .. etc etc
Forever raver!
oooh zo'n gamerstag, ik dacht al, een Xbox live gamesdag in duitsland?
[ Voor 6% gewijzigd door Glorificationer426 op 04-02-2003 12:30 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
LOL
Forever raver!
Verwijderd
En kijk gewoon eens op de usa site van xbox heb je meteen andwoord op je vraag.
en een beetje logica misschien. Hmm xbox live tag?? zou ik daar niet eerst xbox live voor moeten hebben??
Kan aan mij liggen natuurlijk
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
En ja, je mag maar 1 keer je tag kiezen, zorg er dus voor dat je geen spelfouten maakt
Dit topic heb je zelf een beetje verprutst door zo offtopic te gaan.
Dit topic is gesloten.
![]()