Verwijderd

Topicstarter
Jow lui, ik heb de FAQ netjes gelezen en zie daar staan dat ik eigenlijk niet hoef aan te komen met een topic over welke GSM ik moet nemen.

Maar ik denk dat dit geval wat verder gaat.

Het is namelijk zo dat me huidige telefoon eraan is en dat het eigenlijk nog een vervanger is, maar de oorspronkelijke is afgefikt (UT-fik).

Nou heb ik geen verstand van mobiele telefoons, maar weet ik wel dat ik bij de goedkopere modellen van iedereen hoor dat die stomme accu zo snel leeg is. Ik heb dat erg vervelende probleem zelf ook ondervonden met de twee Siemens C35's die ik heb (gehad). Ik heb nu een abbonement waarmee ik naar de meeste mensen die ik bel gratis 2 uur per dag kan bellen (WAP3@UT), waardoor ik relatief veel bel op een dag en vaak lang achter elkaar.

Ik ben dus nu opzoek naar een simlock-vrije mobiel zonder abbonement voor weinig geld, die weinig kan (behalve de standaard dingen natuurlijk ;)), die vooral erg lang meekan. Is het misschien zelfs mogelijk een mobiel zonder batterij/accu te kopen en of die te laten vervangen door een betere :? Wat langere garantie dan 1 jaar zou ook fijn zijn eigenlijk :)

Waarom ik deze topic is eigenlijk omdat ik wat liever ervaringen van mensen zelf hoor, dan die reviews die ik nu gelezen heb, omdat de accu bijvoorbeeld vaak op langere tijd steeds minder wordt ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 11:53 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Even voor de duidelijkheid: Je bent dus op zoek naar ervaringen van mensen die een los mobieltje hebben gekocht zonder abbo. Niet zomaar: "Welke telefoon is het beste?" ?

Download my music on SoundCloud

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
tja... als je een mobiel zonder abo wilt dan zul je waarschijnlijk behoorlijk diep in de buidel moeten tasten als je een nieuwe wilt. Voor nieuwe toestellen kun je bijvoorbeeld kijken bij www.koopjessite.nl
Voor gebruikte gsm's kun je kijken op www.marktplaats.nl maar je kunt wel opgelicht worden daar, Peter R. de Vries heeft dat laatst al op tv laten zien hoe dat gaat...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Review Siemens ME45
Review Siemens M50

Review Nokia 6610
Review SonyEricsson T68i

Heb je deze reviews ook gelezen (vooral de eerste 2 zijn nu wat lower budget) en zijn geschreven door gotter's dus het zijn ook persoonlijke ervaringen. (alles in 1 :))

En een keuze voor een gsm is heel moeilijk om iemand mee te helpen, je zal toch uiteindelijk wel zelf moeten beslissen wat je gaat kopen en aan reacties van "T68i is beter" heb je natuurlijk niks.

Ik zou graag ook willen zeggen neem de 6610, maar ik weet op dit moment helemaal niet wat jij verwacht van een telefoon, wat jou budget is (wat is voor jou low budget, dit is voor de 1 100euro voor de ander 200euro). Wil jij met de trend meelopen en een gsm met camera hebben, mms en veel gadget gedoe of wil jij een gsm die simpel-weg alleen maar kan bellen en sms'en ?

Dit zijn gewoon vragen die je voor je zelf moet stellen, dan ga je gewoon eens foto's bekijken (en evt. in de winkel de telefoon proberen) en op dat moment ga je kijken welke je de mooiste vind en op basis van dat allemaal maak je uit eindelijk de keuze welke gsm je gaat kopen.

Suc6 met het uitzoeken. :)

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ga naar de telecom winkel en laat je adviseren, die mensen hebben er meestal wel verstand van :+

@iMartien

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal nog wat specifieker zijn.

Het gaat mij dus eigenlijk zowat alleen om de accu. En met low-budget bedoel ik niet meer dan 150 euro.

Misschien kan iemand mij wel vertellen of het mogelijk is een bepaald toestel bijvoorbeeld tegen een meerprijs met een betere accu te kopen :?

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik denk niet dat je zo gauw een winkel kan vinden die een losse mobiel zonder abbo en zonder simlock verkoopt voor €150. Voor dat bedrag moet je even kijken op marktplaats

Assume there are no rules and it's one big free for all

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
kijk idd eens op gsm.2ehands.nl ofsow en zoek dan naar een 6210 of 6310, de wat oudere modellen maar wel met überlange standbytijd!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 13:45
ik weet niet waar je vandaan komt, maar weet wel dat je bij
meedere winkels foon's zonder abb kan kopen. Ik heb onlangs een
Nokia 3410 gekocht (zonder abbo/prepaid/simlock) voor 169 Euro.

Gloedjenieuw!

Dus ga eens langs een aantal telefoonzaken bij je in de stad ofzo
en laat je eens adviseren. Wees niet bang om te zeggen dat je verder
kijkt, want omdat ik dat ook heb gedaan, heb ik de telefoon met soms
30 Euro verschil kunnen kopen :*)

Succes

http://specs.tweak.to/5253

Pagina: 1