Toon posts:

Philips JR32RWDVK Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn Philips JR32RWDVK Ext. DVD player - CD Rewriter / DVD-ROM CD-R/RW 32x10x40x / DVD-ROM 12x Combo! Hij is aangesloten op USB. Hij vond de drive al niet vanaf het begin. Dus ik heb de software geinstalleerd en opnieuw opgestart. Toen gebeurde er nog niets, Als ik de usb stekker eruit en erindoe dan vind hij hem wel, maar als ik dan weer opnieuw opstart is hij hem weer kwijt. En er staat rechts onder (Windows XP) een icoontje van Veilig Hardware Verwijderen, dat icoontje komt alleen als ik de usb eruit en erin doe zodat ik de drive kan gebruiken. Hij vind ook een fout bij de usb-aparaat voor massaopslag, maar dat gaat ook weg als ik de stekker verwijder en terugsteek. Ik vind dat hij gewoon moet werken dus kan iemand me helpen :?

Specs: Pentium 4 2,4 gh
256 mb Geheugen
Windows XP

Verder info is denk ik niet nodig.

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 14:43
er gaat dus iets mis met het vinden van de drive tijdens booten.
Herinstalleer de usb drivers van je mobo eens, wellicht dat dat wil werken. De schijf is USB 2 neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
Jup het is USB2 ik zal het eens proberen maar er moet toch ook iets simpels zijn :(

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
USB drivers (2.0) moeten fatsoenlijk geinstalleerd zijn.
Een update van de aspi layer kan ook al eens helpen.
http://www.nero.com/en/index.html#c1023694368810
en dan de wnaspi32.dll afhalen en in de windows/system32 dir zetten (daar waar de dll staan).
Enne, heb je er firmware P1.3 in zitten?

[ Voor 8% gewijzigd door Angels2 op 04-02-2003 20:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Angels2 schreef op 04 February 2003 @ 16:19:
USB drivers (2.0) moeten fatsoenlijk geinstalleerd zijn.
Een update van de aspi layer kan ook al eens helpen.
http://www.nero.com/en/index.html#c1023694368810
en dan de wnaspi32.dll afhalen en in de windows/system32 dir zetten (daar waar de dll staan).
Enne, heb je er firmware P1.3 in zitten?
-bla bla bla bla (Niet goed gekeken)-
Even kijken of ik nu verder kom!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 18:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee kom niet verder moet alleen nog me mobo drivers. Maar asus zijn download gedeelte is down dus tja... :'(
Pagina: 1