Toon posts:

Join the power of United Burners

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jin our group we are the fastest growing group of all
for more infomation visit

http://club.cdfreaks.com/rc5/nl

Verwijderd

Mag ik ? Ah toe , mag ik ? Fijn . Oprotten hier , leden werven doe je maar ergens anders .

En voor sommige DPC'ers : zie je nou hoe irri dit is ? Dus ook zelf niet kloten op AT .

• brikoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

Ik sluit me maar gewoon bij PeeJee aan.
:( Oprotten hiero!

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Xcelsius: Dat je leden probeert te werven kan ik mee leven, maar dat je dat doet met een artikel waarbij alle plaatjes van Tweakers.net zijn gejat vind ik jou heel, heel zielig !

Jullie hebben (en nog slecht ook) alle plaatjes uit de tweakers.net rc5 artikel gehaald, en dat zonder toestemming en/of bronvermelding !

Shame on you!

/me is very pissed !

[eNeRGy]

Verwijderd

m.a.w. ook zij hebben dus screenshots van een oude client...
de geripte pics zijn bewerkt met een slecht tekenpakket (sjek mailadres dat ergens onderaan een scherm is ingevuld)
en ze geef dus eigenlijk gewoon toe dat ze wel willen, maar ze willen er geen (iig zo min mogelijk) tijd in steken... onder het motto "beter slecht gejat, dan er zelf 2 seconden tijd ingestoken"

Xcelsius: I fart in your general direction! Now stop it, or I will taunt you a second time.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zou graag Pinball even willen quoten: :)
you can copy cd's....
you can copy our "how to participate"-guide, (LAMER!!!, make one yourself!!)

but you will never, never copy our score
Laat dat duidelijk zijn.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Xcelsius: Het lijkt me nou niet echt een goed idee, niet erg aardig en erg "aanvallend" om hier op het eigen forum van DPC een topic te gaan openen om mensen te vragen een ander team te joinen. Ik bedoel, ik snap dat je jaloers bent op hoe DPC het doet en daarom ook graag snel wil groeien, maar post dan berichten op één of meerdere van die andere duizenden messegaborden die er zijn, maar niet op die van één van de concurrenten.

Daarom sluit ik deze topic dus maar want ik denk niet dat iemand hier nog iets nuttigs aan toe kan voegen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.